שבעת ימים – מתי כספי ושלום חנוך בסינגל חדש ולוח הופעות ל-2019

שבעת ימים - מתי כספי ושלום חנוך בסינגל חדש ולוח הופעות ל-2019
שבעת ימים - מתי כספי ושלום חנוך בסינגל חדש ולוח הופעות ל-2019

שתי אושיות המוסיקה הישראלית מתי כספי ושלום חנוך ממשיכים את שיתוף הפעולה החדש שלהם ומוציאים השבוע את הסינגל החדש "שבעת ימים" ומשיקים לוח הופעות חדש ל-2019 שיתקיים ברחבי הארץ בחודשי קיץ 2019 הקרוב.

את המילים לשיר החדש שבעת ימים כתב שלום חנוך ועל הלחן אחראים שניהם ביחד. על העיבוד וההפקה המוסיקלית אחראי כספי. את השיר מלווה גם המוזיקאי והחצי השני של שלום חנוך, משה לוי. חלקו הראשון של השיר החדש לקוח מספר יחזקאל, ומשם כבר הפך לסיפור עם אינטרפרטציה ופרשנות אישית של השניים.

כבר מהמופע המשותף הראשון של שלום חנוך ומתי כספי, היה ברור כי מדובר בחיבור חזק יותר מחיבור חד פעמי. השניים כבר הספיקו להציג לוח הופעות מרשים הכולל הופעות בקיסריה, היכל התרבות, אמפי שוני ועוד, וזכו להצלחה רבה בקרב הקהל ובקרב המבקרים בתקשורת. עתה, הם ממשיכים להופיע ביחד ויגיעו לערים רבות ברחבי הארץ בחודשים הקרובים.

מתי כספי ושלום חנוך – לוח הופעות 2019

מתי כספי ושלום חנוך יופיעו ב-13 ביולי 2019 בהופעה גדולה באמפי קיסריה, ב-17 באוגוסט יופיעו השניים במסגרת פסטיבל בית ג'וברין 2019 וביום שישי ה-23 באוגוסט 2019, יופיעו כפסי וחנוך בבית גבריאל.

מתי כספי ושלום חנוך בהופעה – כרטיסים

מחירי הכרטיסים להופעה של שלום חנוך ומתי כספי בקיץ 2019 ינועו בין 155 ל-355 ש"ח. את הכרטיסים לכל ההופעות ניתן לרכוש באמצעות אתר "זאפה" ובטלפון *9080.

קרדיטים לשיר "שבעת הימים"

מילים: שלום חנוך
לחן: מתי כספי ושלום חנוך
עיבוד והפקה מוסיקלית: מתי כספי

קלידים, גיטרה, תיכנותים: מתי כספי
קלידים: משה לוי

טכנאי הקלטה: טל אבירם, רפאל כהן
מיקס ומאסטרינג יועד נבו באולפני Nevo Sound, London
הוקלט כאן ״האולימפוס הפרטי״

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק