מתאבל ללא קץ הקאמרי – כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

מתאבל ללא קץ הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!
מתאבל ללא קץ הקאמרי - כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח!

ההצגה "מתאבל ללא קץ" של חנוך לוין, ממשיכה בתיאטרון הקאמרי גם ב-2022. במה בדיוק מדובר? מי המשתתפים? מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? וגם – איך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח. אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי מחזיר לבמה את אחת ההצגות המעניינות והמדוברות שלו – ההצגה "מתאבל ללא קץ". מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה והיא תרוץ בחודשים הקרובים. בהמשך העמוד תוכלו למצוא מידע נוסף על מכירת הכרטיסים, לוח הצגות עדכני, רשימת השחקנים והמשתתפים וגם דרך להשיג כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח במקום 220 ש"ח.

לוח הצגות 2022 – מתי תוכלו לראות את ההצגה מתאבל ללא קץ?

ההצגה תרוץ בקאמרי במהלך 2022 לאורך החודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני:

מתאבל ללא קץ כרטיסים – איך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים?

מכירת הכרטיסים להצגה מתאבל ללא קץ כבר כאמור נפתחה ומחירי הכרטיסים בקופות הקאמרי עומדים על 220 ש"ח, אך באתר "קופת בראבו" בעמוד הבא, מציעים כרטיסים מוזלים. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

ההצגה מתאבל ללא קץ של הקאמרי, מציגה שילוב מעניין ומסקרן בין במאי הקולנוע הישראלי והמוערך ארי פולמן ("ואלס עם באשיר") שיביים את המחזה של חנוך לוין שמעולם לא זכה לעלות לבמה וכך למעשה מדובר גם בבכורה עולמית למחזה זה. יש לציין, כי ישנם עוד עשרות מחזות של לוין שטרם הגיעו לבמה ופולמן זכה לבחור באחד מהם כדי להפיח בו חיים, וזאת במסגרת 20 שנה למותו של לוין.

עלילת מתאבל ללא קץ מציגה סיפור מסקרן ואף סוריאליסטי על מלך שמתאבל על מות בנו הצעיר באמצעות הוצאה להורג של ילדים מדי שנה. המחזה, שבאחת מהסצינות הראשונות שלו, "מומחה נפש" העומד על יד ערש דוואי של ילד פורץ בבכי באומרו "אני כל כך אוהב שטוב לי", יסתיים באופן שאיש אינו מצפה לו. החיבור בין פולמן לבין לוין הוא בהחלט חיבור מעניין שגורם לרבים מחובבי התיאטרון מחד ומהקולונע מאידך, לתהות ולצפות לראות את המחזה על הבמה.

מתאבל ללא קץ – שחקנים ומשתתפים

ההצגה מביאה לבמה רשימה מכובדת של שחקני תיאטרון מובילים בישראל הכוללת את מיה לנדסמן, יואב לוי, מוריס כהן, ערן מור, טל וייס, שוהם שיינר, דויד בילנקה, שלמה וישינסקי, דוד שאול, ערן שראל ואפרת בן צור (שאחראית גם על המוסיקה להצגה). על הבימוי כאמור, הופקד ארי פולמן. עוד לוקחים חלק – תפאורה: דוד פולונסקי, תלבושות וייעוץ אמנותי: אורנה סמורגונסקי, מוסיקה ושירה: אפרת בן צור, תנועה: אנדריאה קונסטנזו, מרטיני וידאו: יואב כהן, ותאורה: נדב ברנע.

ביקורות על ההצגה

ההצגה תחל לרוץ בקרוב מאוד על הבימות וברגע שתזכה לסיקורים או ביקורות מהמבקרים ברשת, נדאג לעדכן ולסקר אותם כאן בכתבה זו. אתם מוזמנים גם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" או בעמוד הטוויטר שלנו כדי ליהנות מעדכונים וידיעות חדשות.

הצגות נוספות שאולי יעניינו אותך

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק