מרי פופינס הבימה 2019 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

מרי פופינס הבימה 2019 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
מרי פופינס הבימה 2019 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

בתחילת 2019, תיאטרון הבימה צפוי להעלות סוף סוף את המחזמר מרי פופינס שנדחה כבר כמה פעמים. אז מי תהיה כוכבת המחזמר? מתי זה יקרה? וכמה יעלו הכרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל מה שאנחנו יודעים כבר עכשיו על המחזמר הנוצץ של הבימה ב-2019. שימו לב: כתבה מתעדכנת.

בקרוב מאוד, ככל הנראה בחודש פברואר 2019, יעלה בתיאטרון הבימה המחזמר "מרי פופינס" בהשקעה גדולה מאוד שעל פי הפרסומים בעיתונות, צפויה להיות אחת ההפקות היוקרתיות ביותר של התיאטרון בשנים האחרונות. מרי פופינס צפוי לרוץ חודשים רבים במהלך 2019, וככל הנראה, בבימויו של משה קפטן, מנהלה האומנותי של הבימה.

על פי הפרסומים, המחזמר כבר נמצא בישורת האחרונה של הליהוק ואפילו יש כבר 3 מועמדות סופיות (כל הפרטים, מיד). בעמוד ההצגה באתר קצת תרבות, תוכלו להתעדכן בכל מידע חדש שיתפרסם הנוגע למחזמר מרי פופינס בהבימה כולל לוח הצגות מעודכן, פרטים לגבי פתיחת מכירת הכרטיסים, מחירים, הנחות, ועוד מידע שבוודאי תרצו לדעת. כל הפרטים, בעמוד שלפניכם.

משי קליינשטיין, דניאלה לוגסי או אנה שפיץ – מי תהיה כוכבת המחזמר מרי פופינס בהבימה?

כאמור, בהבימה עדיין לא סיימו סופית ורשמית את מלאכת הליהוק והם עדיין נמצאים בתהליך בחירת הכוכבת הראשית. על פי תגובות רשמיות לעיתונות מטעם התיאטרון, הם הודו כי בחירת הכוכבת הראשית שתגלם את מרי פופינס כבר נמצאת ביישורת האחרונה, אך דורשת עדיין אישור סופי מטעם בעלי הזכויות של המחזמר המקורי מבריטניה וארצות הברית.

את שמות המועמדות לכוכבת הראשית, לא הסכימו לחשוף בתיאטרון, אך מפרסומים באתרי התקשורת, עולה כי ישנן שלוש מועמדות סופיות לתפקיד והן משי קליינשטיין, דניאלה לוגסי ואנה שפיץ. בתחילת השנה, עלה גם שמה של שני כהן כמועמדת סופית לתפקיד הנחשק, אך לפי הפרסומים האחרונים, כהן כבר לא נמצאת במירוץ.

שלוש המועמדות לתפקיד נחשבות למועמדות רציניות וראויות. עבור משי קליינשטיין בת ה-26, בתה של הזמרת ריטה ורמי קליינשטיין, זאת לא יהיה הפעם הראשונה בה היא מופיעה בתפקיד ראשי במחזמר. קליינשטיין כבר הספיקה לככב במחזמר "היירספריי" ו"סיפור הפרברים" בנוסף, לדיבוב סרטים רבים ופרוייקטים נוספים.

דניאלה לוגסי בת ה-36, מגיעה מעולם האופרה הישראלי בו היא נחשבת לאחת הכוכבות הגדולות ביותר כיום עם רקורד של הופעות באופרות כגון "אאידה", דידו ואניאס" ועוד ואילו אנה שפיץ, היא המועמדת הצעירה ביותר מבין השלוש (בת 20 בלבד) ועדיין לא הובילה בעצמה מופע בסדר גודל שכזה.

כאמור, ההחלטה על המועמדת המתאימה, אינה רק של הבימה, אלא בשיתוף עם בעלי הזכויות שגם להם ככל הנראה יש "סיי" במי תוביל את ההפקה המושקעת.

מרי פופינס הבימה – מתי יתפרסם לוח ההצגות?

מי שכבר עקב אחר הידיעות על המחזמר מרי פופינס של הבימה, בוודאי כבר יודע שהמחזה היה כבר אמור להגיע לבימות בקיץ האחרון, אך נדחה בסופו של דבר משיקולים כאלו או אחרים של התיאטרון. במקומו, העלו בינתיים בהבימה את המחזמר "מיקה שלי" בכיכובה של יובל דיין.

עתה, על פי כל הפרסומים שבידינו, המחזמר צפוי להתחיל לרוץ בתיאטרון החל מחודש פברואר 2019. אך כאמור, בינתיים אין מידע רשמי של התיאטרון. אנו ממליצים לכם בינתיים לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו מעדכנים כל הזמן במידע חדש על המחזמר ועל לוח ההצגות שלו.

מרי פופינס לוח הצגות 2019

בטבלה הבאה, נעדכן את לוח ההצגות המלא והעדכני של מרי פופינס בהבימה ברגע שיתפרסם המידע הרשמי:

תאריך מיקום מחיר הנחות רכישת כרטיסים
אין מידע בשלב זה

מה יהיה מחיר הכרטיסים למרי פופינס בהבימה?

אז נכון שאנחנו עדיין לא יודעים מה יהיו מחירי הכרטיסים למרי פופינס, אבל אנחנו כן יכולים לשער על פי מופעים אחרים. ובכן, מחיר הכרטיסים למופע "מיקה שלי" למשל, עומד על 250 ש"ח בקופות ו-200 ש"ח בקנייה אונליין.

לכן אם נניח כי במקרה של מרי פופינס, מדובר בהשקעה גדולה יותר, ניתן להעריך כי מחיר כרטיסים למרי פופינס בהבימה יעמוד על בין 250 ל-350 ש"ח וכרטיסים מוזלים יעמדו על 200 עד 250 עם הנחות של קנייה אונליין או מבצעים אחרים. בינתיים, ניאלץ להמתין בסבלנות.

הפקה חדשה יחסית ומוצלחת במיוחד – על המחזמר מרי פופינס

רבים טועים לחשוב כי המחזמר מרי פופינס שייך למחזות הזמר הותיקים של אמצע המאה ה-20 (כמו למשל המחזמר שיקגו שיגיע לישראל בקרוב), אך למעשה, זהו דווקא מחזמר חדש יחסית שהחל להציג לפני כ-15 שנה בלבד, בשנת 2004 בווסט אנד שבלונדון ושנתיים לאחר מכן בברודווי שבניו יורק.

המחזמר מרי פופינס מבוסס על ספרה המפורסם של הסופרת פמלה לינדן טרוורס ועל הסרט המפורסם של דיסני בעל אותו שם בכיכובה של ג'ולי אנדרוז, שיצא בשנת 1964 ונחשב לאחד הקלאסיות הקולנועיות של כל הזמנים.

המירוץ אחר הפקת מחזמר לסרט הידוע החל ב-1993 כאשר מפיקים מטעם חברת דיסני ומפיקים גדולים נוספים, החלו במשא ומתן עם הסופרת על רכישת הזכויות לעיבוד בימתי למחזמר. רק לאחר שנים ארוכות, בהן טרוורס נפטרה, הצליח המחזמר לקרום עור וגידים וזכה לעלות לבכורה בשנת 2004.

הופעות מוצלחות בווסטאנד ובברודווי

בימאי המחזמר המקורי של מרי פופינס בווסטאנד, היה ריצ'רד אייר שביים אותו יחד עם מת'יו בורן (ששימש גם ככוריאוגרף). המחזמר זכה להצלחה אדירה גם בקרב הקהל הרב שהגיע בהמוניו וגם בקרב המבקרים. המחזמר זכה בשני פרסי אוליבייה על הכוריאוגרפיה הטובה ביותר ועל השחקנית הטובה ביותר.

כשנתיים לאחר מכן, בעקבות ההצלחה בווסטאנד, עלה המחזמר בהפקה כמעט זהה בברודווי שבניו יורק וזכה גם כן להצלחה גדולה ולמועמדויות רבות לפרסי טוני. ההבדל העיקרי בין ההפקה בברודווי לזו שבווסטאנד היה כמה שינויים בתפאורה ושינוי מינורי בשירי המחזמר.

בשתי ההפקות כיכבו שחקנים ושחקניות ידועים ושתיהן נחשבות לבין ההפקות המצליחות ביותר בעולם מחזות הזמר. ההופעה האחרונה של מרי פופינס בברודווי הייתה ביולי 2011. מלבד שתי הפקות אלו, זכה הסיפור בגרסאות מקומיות רבות במדינות רבות ברחבי העולם ועתה כאמור היא תזכה גם לגרסה ישראלית מושקעת בתיאטרון הבימה.

עלילת המחזמר מרי פופינס וההבדלים בין גרסת הסרט והספר לבין גרסת המחזמר

העלילה הבסיסית של הספר והסרט מספרת על ג'ורג' וויניפרד בנקס ושני ילדיהם בלונדון של 1910 המחפשים נמרצות אחר אומנת לילדיהם. למורת רוחם של הילדים שרוצים אומנת נעימה וקלילה, ג'ורג' מחפש אחר אומנת קרה ונוקשה.

לאחר שרוח עזה מרחיקה את כל המועמדות שמגיעות, רק מרי פופינס מצליחה להגיע לבית כשהיא מהווה בדיוק את רצונם של הילדים. אופיה החם והנעים של מרי משנה את האווירה בבית ולמרות ההתנגשות מול ג'ורג' הקשוח, האווירה הטובה בסופו של דבר מנצחת.

עלילת המחזמר מבוססת כמובן על על הסיפור הבסיסי אך מציגה שינויים בעלילה ובפרשנות. בין היתר, אופי הדמויות שונה, דמויות חדשות צצות ודמויות שקיימות בסרט, לא מופיעות בגרסת המחזמר.

מרי פופינס ביקורת ופרסים

באופן כללי, הביקורות על מרי פופינס המחזמר היו אוהדות ברובם למרות שהיו מבקרים אחדים שהציגו ביקורות פושרות. ההפקה של הווסט אנד הלונדונית זכתה בשני פרסי אוליבייה היוקרתיים ואילו ההפקה הניו-יורקית, זכתה ב-7 מועמדויות לטקס הטוני היוקרתי וזכתה גם בפרס על עיצוב התפאורה הטוב ביותר.

ב-2005 באחת ההקרנות של מרי פופינס, השחקנית ג'ולי אנדרוז ששיחקה בסרט המקורי של דיסני, הגיעה לצפות במחזמר ושיבחה את ההפקה על ביצוע ועיבוד בימתי מוצלח לסרט.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו אורסטיאה, פרידהקח את אבא שלך ולך לעזאזלשבעה, מאחורי הגדרזרים מושלמים, המלך ליר, אנשים, מקומות ודברים, השקרמיקה שליסימני דרך, רודף העפיפונים, עושה כרצונוסוס אחד נכנס לבר, התקווה, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק