ההצגה מקווה הבימה 2021 – כרטיסים ב-81 ש"ח בלבד ולוח הצגות

ההצגה מקווה הבימה 2021 - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות
ההצגה מקווה הבימה 2021 - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

ליא קניג תככב בהצגה "מקווה" שתעלה בתיאטרון הבימה במהלך 2021. מי עוד ישתתף בהצגה? מהם מחירי הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבימה ממשיך להציג על הבמה את ההצגה "מקווה" בכיכובה של ליא קניג ושחקניות נוספות שתתרחש במקום המפגש האישי והאינטימי של הנשים הדתיות והחרדיות – המקווה. בעמוד זה, תוכלו למצוא מידע על כרטיסים והנחות להצגה החדשה ולוח הצגות מעודכן ל-2021.

מקווה הצגה 2021 – לוח הצגות

ההצגה מקווה תרוץ באולם מסקין שבתיאטרון הבימה ב-2021. להלן לוח ההצגות של ההצגה:

המקווה הצגה בהבימה – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להצגה מקווה נפתחה כאשר מחיר הכרטיסים הרשמי עומד על 220 ש"ח אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

את ההצגה החדשה מקווה בהבימה, ביים רפי ניב לפי מחזה של הדר גלרון. לצד ליא קניג, ישתתפו בהצגה גם השחקניות טטיאנה קנליס-אולייר, אסנת פישמן, שיפי אלוני, הגר טישמן, גאיה שליטא כץ, אושרת אינגדשט והדר ברנשטיין.

באמצעות העלילה, מנסה המחזה להיכנס אל עולמן של הנשים הדתיות והחרדיות שנאלצות פעמים רבות לעמוד בפני קונפליקטים פנימיים וחיצוניים המתנגשים פעמים רבות בין עולמן הפנימי לבין החברה הדתית והחרדית השמרנית והסגורה.

המקווה הוא מקום שבו הנשים יכולות להיפתח בפני נשים אחרות ולהיחשף לעולמן של נשים אחרות מהחברה שלהן. ושם נרקמים סיפורים, סודות נחשפים ומתחים פנימיים עולים. את זה, מנסה להביא ההצגה בהבימה שתעלה בתיאטרון החל מחודש מאי 2021 ותימשך כשעה וארבעים דקות.

ההצגה מקווה 2021 בהבימה – ביקורת

ההצגה שכתבה הדר גלרון, כבר עלתה בעבר בתיאטרון בית ליסין שבה כיכבה השחקנית ענת מגן שבו. ההצגה קיבלה ביקורות מצויינות בקרב מבקרי התיאטרון ואף זכתה בפרס "הצגת השנה" בטקס פרסי התיאטרון ב-2005.

ההצגה מצטרפת לשורת הצגות חדשות ומסקרנות שרצות בתקופה האחרונה כמו גבעת חלפון אינה עונה ההצגה בהבימה, קן הקוקיה של הקאמרי עם עוז זהבי והצגות נוספות.

עוד הצגות מהעונה החדשה של תיאטרון הבימה 2021 שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק