מקהלת הצבא האדום בישראל 2019 עם הגבעטרון – כרטיסים ולוח הופעות

מקהלת הצבא האדום והגבעטרון בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות
מקהלת הצבא האדום והגבעטרון בישראל 2019 - כרטיסים ולוח הופעות

מקהלת הצבא האדום חוזרת ל-9 הופעות בישראל במרץ 2019 ותציג הופעות חגיגיות יחד עם להקת הגבעטרון הישראלית בתל אביב, חיפה ובאר שבע. מכירת הכרטיסים נפתחה. איפה ומתי יתקיימו ההופעות? כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לכבוד חגיגות 90 שנה להיווסדה, מקהלת הצבא האדום הידועה והאהובה מאוד על הקהל הישראלי, חוזרת לסיבוב הופעות חדש וחגיגי בישראל שיכלול 9 הופעות בשיתוף פעולה מיוחד עם להקת הגבעטרון הישראלית. ההופעות יתקיימו במהלך חודש מרץ 2019 בתל אביב, חיפה ובאר שבע. את האירוע ינחה דן כנר.

מקהלת הצבא האדום כבר הופיעה בישראל פעמים רבות וזאת תהיה הפעם החמישית שהיא תופיע כאן. בפעם הקודמת המקהלה הופיעה בישראל יחד עם ירדנה ארזי ודודו פישר והפעם כאמור, היא תציג הופעות משותפות עם הגבעטרון שחוגגת בעצמה 70 שנה להיווסדה.

בסיבוב ההופעות בישראל החדש, תבצע המקהלה את מיטב להיטיה הבינלאומיים והמוכרים היטב עבור מעריציה, ולראשונה, תבצע יחד עם הגבעטרון את מיטב להיטי המקהלה הישראלית בעיבודים מיוחדים וחגיגיים.

לוח ההופעות של מקהלת הצבא האדום והגבעטרון בישראל 2019

המקהלה תציג הופעות במהלך חודש מרץ 2019 בהיכל התרבות ת"א, באולם הקונכייה בבאר שבע ובמרכז הקונגרסים בחיפה. להלן לוח ההופעות המלא של המקהלה בישראל:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
19 במרץ 2019 אולם הקונכייה באר שבע 129-429 ש"ח משרד הכרטיסים "שפע"
20-23 במרץ 2019 היכל התרבות ת"א 129-429 ש"ח משרד הכרטיסים "לאן"
19 במרץ 2019 מרכז הקונגרסים בחיפה 129-429 ש"ח

כרטיסים למקהלת הצבא האדום 2019 – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

מחירי הכרטיסים להופעות של מקהלת הצבא האדום בישראל נעים בין 129 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-429 ש"ח לכרטיסים היקרים ביותר בהתאם למיקום הישיבה באולם.

איפה קונים את הכרטיסים?

מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת אונליין באמצעות אתר משרד הכרטיסים "לאן" ובאמצעות משרד הכרטיסים "שפע". טרם ידוע היכן ניתן לרכוש כרטיסים להופעות של המקהלה בחיפה.

אודות מקהלת הצבא האדום

מקהלת הצבא האדום הרוסית היא מקהלת הגברים הגדולה ביותר בעולם והיא נוסדה לפני 90 שנה ב-1928 בהדרכתו של אלכסנדר וסילייביץ' אלכסנדרוב. המקהלה, שהחלה את דרכה בצבא הרוסי (הצבא האדום), הפכה עם השנים למקהלה בינלאומית כשהיא הספיקה להופיע בלמעלה מ-50 מדינות ומול למעלה מ-20 מיליון צופים ברחבי העולם.

בתחילת דרכה, כללה המקהלה 12 זמרים בלבד אך עם השנים גדלה והתפתחה וכיום היא מונה קרוב למאתיים משתתפים. המקהלה ידועה הרבה בזכות המדים והלבוש הסמלי שהזמרים לובשים בהופעות וגם בזכות הביצועים והעיבודים המיוחדים לקלאסיקות מעולם המוסיקה הרוסי והעולמי.

לפני כשנתיים, אירע אסון גדול במקהלה כשהמטוס שהטיס את חברי המקהלה להופעה בסוריה, התרסק ו-64 חברים מהלהקה נספו. למרות האסון הכבד, המקהלה הצליחה להתחבר מחדש ולאחד את השברים וחזרה לפעילות מלאה בהרכב מחודש בתחילת 2017.

עבור להקת הגבעטרון הישראלית והותיקה שחוגגת השנה 70 שנה להיווסדה, מדובר בהישג נוסף וחשוב בתולדות הלהקה. הגבעטרון הוקמה בקיבוץ גבע יחד עם קום מדינת ישראל ב-1948 ונחשבת לאחד מסמלי התרבות הישראלים.

לאחר שבתחילת דרכה הופיעה הגבעטרון רק בסביבת הקיבוץ, עם השנים התפתחה הלהקה והפכה ללהקה מובילה במוסיקה העברית, וזאת במיוחד הודות למלחין נחום היימן שעבד עם הלהקה, הרחיב את הרפרטואר ושיפר את הסגנון והביצוע של הלהקה.

במהלך השנים, הגיעה לקהת הגבעטרון להישגים רבים והופיעה באירועים מובילים וגדולים בישראל. בשנים האחרונות הופיעה הלהקה גם הופיעה בסיבובי הופעות בחו"ל שכללו בארצות הברית ובאירופה וגם זכו בפרס ישראל על מפעל חיים ב-2007.

החיבור בין מקהלת הצבא האדום לגבעטרון הוא בהחלט מתבקש ומסקרן ומהווה בשורה משמחת במיוחד עבור הקהל הישראלי חובב המוסיקה השורשית העברית והרוסית.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק