מפצח האגוזים חנוכה 2018 מאת הבלט הישראלי – כרטיסים, הנחות ועוד

מפצח האגוזים חנוכה 2018 מאת הבלט הישראלי - כרטיסים, הנחות ועוד
מפצח האגוזים חנוכה 2018 מאת הבלט הישראלי - כרטיסים, הנחות ועוד

עדכון (15/4/2019): מופע חדש של מפצח האגוזים על הקרח יגיע לישראל בחודש יולי 2019. לפרטים נוספים, קראו את הכתבה שהכנו על המפע באתר בעמוד הבא.

הבלט המפורסם של צ'ייקובסקי מפצח האגוזים מגיע לחנוכה 2018 בהפקה גדולה ורבת משתתפים ע"י הבלט הישראלי. איפה תוכלו לראות את הבלט? כמה יעלו הכרטיסים? ואיך תשיגו הנחות וכרטיסים מוזלים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

הבלט הישראלי הוותיק, מצטרף אל מופעי חנוכה 2018 הגדולים ויציג לכבוד חופשת החג, את יצירת המופת של צ'ייקובסקי "מפצח האגוזים" לפי העיבוד הידוע של לב איבנוב. המופע יציג הופעות בתל אביב, נתניה, חיפה, נס ציונה וקיבוץ גבעת ברנר. בעמוד זה, תוכלו להתעדכן בלוח ההופעות של הבלט ולקבל מידע על כרטיסים, הנחות, 1+1 או כרטיסים מוזלים.

מדובר בהפקה מושקעת במיוחד של הבלט הישראלי ורבת משתתפים, שתציע עיבוד חדש ומודרני בהשראת הכוריאוגרפיה הידועה של לב איבנוב שנחשבת כיום לסטנדרט בביצוע היצירה מפצח האגוזים של צ'ייקובסקי בקרב כל להקות הבלט ברחבי העולם. ההפקה שתעלה במהלך חנוכה 2018 ברחבי הארץ, תציג 50 רקדנים על הבמה שיורכבו מרקדני הבלט הישראלי ומרקדנים נוספים מבית הספר לריקוד של הבלט כשהם לבושים במיטב התלבושות ולצד תפאורה מושקעת.

היצירה תלווה כמובן בצלילים ובמוסיקה המופתית של פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי שהצליח ליצור יצירת מופת ולהפוך את היצירה המבוססת על הסיפור הקצר "מפצח האגוזים ומלך העכברים" של א.ת.א. הופמן, לאחת הקלאסיקות הידועות ביותר בעולם הבלט והמוסיקה הקלאסית. הכוריאוגרפיה במופע תבוצע לפי השראת לב איבנוב על ידי קלייר בייליס-נגר ויוליה לוין ותימשך כשעתיים כולל הפסקה.

מפצח האגוזים חנוכה 2018 לוח הופעות

המופע מפצח האגוזים של הבלט הישראלי יגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך חופשת חנוכה 2018 ויציג מופעים בקיבוץ גבעת ברנר ב-1 בדצמבר 2018, במרכז רפפורט חיפה ב-2 בדצמבר, בהיכל התרבות נס ציונה ב-3 בדצמבר, באוניברסיטת תל אביב באודיטוריום ע"ש סמולרש ב-5 וב-6 בדצמבר, בהיכל התרבות בנתניה ב-7 בדצמבר, בהיכל אומנויות הבמה הרצליה ב-8 בדצמבר וב-10 בדצמבר 2018 במשכן לאומנויות הבמה באשדוד.

להלן לוח ההופעות של הבלט מפצח האגוזים של הבלט הישראלי בחנוכה 2018 (שימו לב: אנו מעדכנים כל הזמן תאריכים חדשים. כדאי לחזור מדי פעם ולהתעדכן):

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
2 בדצמבר 2018 מרכז רפפורט חיפה 175 ש"ח רכישת כרטיסים
5 בדצמבר 2018 אודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א 135-175 ש"ח רכישת כרטיסים
6 בדצמבר 2018 אודיטוריום סמולרש באוניברסיטת ת"א 135-175 ש"ח רכישת כרטיסים
8 בדצמבר 2018 היכל אומנויות הבמה הרצליה 135 ש"ח רכישת כרטיסים
10 בדצמבר 2018 המשכן לאומנויות הבמה אשדוד 135 ש"ח רכישת כרטיסים

כרטיסים למפצח האגוזים בחנוכה 2018

מחירי הכרטיסים למפצח האגוזים בבלט הישראלי נעים בין 135 עד 175 ש"ח. ניתן לרכוש כרטיסים באמצעות האתר הבא. במידה ונתעדכן על הנחות או מבצעים למפצח האגוזים, נעדכן כאן ובעמוד הפייסבוק שלנו.

למעשה, הבלט הישראלי כבר העלה את המופע הזה בעבר, וכעת הוא מחזיר אותו לכבוד חופשת חנוכה 2018. המופע זכה להצלחה רבה בתקופה שעלה לראשונה וקיבל ביקורות מצויינות גם בקרב המבקרים. המופע מפצח האגוזים של הבלט הישראלי הוא לא מופע המחול היחיד לחנוכה הקרוב ותוכלו גם למצוא את המופע מלכת השלג על הקרח שיגיע לחנוכה 2018 היישר ממוסקבה.

כמו כן, יצירת בלט מופת נוספת של צ'ייקובסקי – אגם הברבורים תגיע אף היא לבימות במהלך מחודש נובמבר 2018 ברחבי הארץ בביצועה של להקת הבלט המפורסמת הרוסית "בלט סנט פטרסבורג" בכיכובה של אירינה קלסניקובה.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד מופעי המחול והבלט באתר קצת תרבות ולקרוא על מופעים גדולים נוספים שמגיעים לישראל בחודשים הקרובים כמו מלכת השלג על הקרח בחנוכה 2018, הבלט לה ביידר עם אנה ניקולינה, אגם הברבורים עם אירינה קלסניקובה, בלט רבולושן הקובני, בלט ולאסקז בתיאטרון הבימה ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק