מיכל הקטנה הופעות 2024

מיכל הקטנה הופעות 2024
מיכל הקטנה הופעות 2024 צילום: אלעד אדמוני

כוכבת הילדים מיכל הקטנה חוזרת להופיע בערים רבות ברחבי הארץ עם ההצגה החדשה "היפה והחיה". אז היכן תוכלו לראות את ההופעות שלה? מהם מחירי הכרטיסים? ומה לגבי הנחות? קבלו את לוח ההופעות העדכני של מיכל הקטנה.

כוכבת הילדים המצליחה מיכל הקטנה לא עוצרת לרגע וחוזרת להופיע על הבמה ברחבי הארץ עם הצגה חדשה לגמרי – "היפה והחיה" יחד עם שחקנים נוספים, ועם מופעים רבים לכל אורך 2023. בעמוד זה תוכלו להתעדכן בלוח ההופעות שלה ולמצוא את כל המידע על רכישת כרטיסים, הנחות, כרטיסים מוזלים ועוד.

מיכל הקטנה לוח הופעות 2024

להלן לוח הצגות קרובות של מיכל הקטנה לחודשים הקרובים בכל רחבי הארץ:

כרטיסים להופעות של מיכל הקטנה

מכירת הכרטיסים לכל ההופעות של מיכל הקטנה כבר נפתחה וניתן להזמין כרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 89 ש"ח.

מיכל הקטנה הנחות ומבצעים

נכון לרגע זה, זהו המחיר הזול ביותר שמצאנו להופעות של מיכל הקטנה. אנו ממשיכים לבדוק ולעדכן באופן קבוע בעמוד הפייסבוק שלנו בכל מידע על כרטיסים מוזלים או הנחות למיכל הקטנה. מומלץ לעקוב ולהתעדכן!

מיכל הקטנה ביוגרפיה

תחילת הקריירה כשחקנית

מיכל הקטנה הוא שם הבמה של השחקנית מיכל ויצמן בת ה-35, הנחשבת לאחת מכוכבות הילדים המצליחות ומוכרות ביותר בישראל. היא החלה את קריירת המשחק שלה בשנת 2000 כאשר השתתפה בעונתה השישית של סדרת הטלוויזיה הישראלית "רמת אביב ג'".

הולדתה של "מיכל הקטנה"

ב-2010, יצרה ויצמן את הדמות "מיכל הקטנה" והוציאה את קלטת הילדים הנושאת את אותו שם. הקלטת זכתה להצלחה רבה וסללה את הדרך לפתיחת קריירה מוצלחת של הצגות ילדים ותוכניות טלוויזיה. ויצמן יצאה עם ההצגה "מיכל הקטנה חדשה בשכונה" ולאחר מכן עם ההצגה "מיכל הקטנה – לב אוהב". במקביל, היא הופיעה בתוכנית הטלוויזיה "השיר שבלב" ששודרה בהוט VOD.

שנתיים לאחר מכן, ב-2012, יצאה ויצמן עם הצגה חדשה בשם "מיכל הקטנה בממלכת האהבה" איתה הופיעה ברחבי הארץ ובמקביל העלתה את התוכנית "מיכל הקטנה רוצה להיות גדולה" ששודרה ב-Yes. ויצמן המשיכה לצאת עם הצגות ילדים חדשות ותוכניות טלוויזיה מצליחות והפכה להיות אחת מכוכבות הילדים המובילות בישראל.

מיכל הקטנה במופעי חנוכה

מיכל הקטנה השתתפה במופעי חנוכה גדולים כמו "מותק של פסטיבל", "הדרקון המתוק שלי" ועוד, היא הופיעה בהצגה עמי ותמי יחד עם חנה לסלאו וטל מוסרי המבוססת על הסיפור הידוע של האחים גרים.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
ריקי בן זקן
4 years ago

האם מיכל תופיע בקרית שמונה בקרוב? הרבה זמן לא הייתה פה…

דורית
4 years ago

מישהו כאן יכול לומר איזו הצגה טובה יותר? חנהלה? או טינקרבל?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק