ההצגה מיזרי בתיאטרון הקאמרי – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2020

ההצגה מיזרי בתיאטרון הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2020
ההצגה מיזרי בתיאטרון הקאמרי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2020. צילום: גבריאל בהרליה

הזוג הבימתי המצליח יובל סגל וקרן מור מככבים בהצגה החדשה מיזרי בתיאטרון הקאמרי. על מה ההצגה? מתי תוכלו לראות אותה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים ב-86 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

(עדכון אחרון: 1/3/2020)

תיאטרון הקאמרי ממשיך להציג את ההצגה "מיזרי" בכיכובם של קרן מור ויובל סגל המבוססת של ספרו של סופר המתח האמריקאי הידוע סטיבן קינג. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כגון לוח הצגות, מחירי כרטיסים וגם פרטים על הנחות ומבצעים שווים.

מדובר במחזה מאת ויליאם גולדמן המבוסס על הרומן הידוע של גדול סופרי המתח סטיבן קינג שהפך לקלאסיקה ספרותית וזכה גם עם השנים לעיבוד קולונועי מצליח במיוחד. מחזה זה עלה לראשונה ב-2015 בברודווי כשכוכביו הראשיים הם ברוס ויליס ולורי מטקאלף.

מיזרי הקאמרי כרטיסים ולוח הצגותבגרסה הישראלית החדשה של הקאמרי, את ברוס וויליס ולורי מטקלאף, יחליפו קרן מור ויובל סגל שמציגים זוגיות בימתית מוצלחת במיוחד בשנים האחרונות בזכות השתתפותם בסדרת הפרסומות לחברת כרטיס האשראי לאומי קארד. יחד איתם ישתתף בהצגה גם השחקן שהם שיינר.

על התרגום העברי והבימוי אחראי הבמאי עירד רובינשטיין ועל המוזיקה להצגה רועי ירקוני. המחזה המבוסס על הספר המפורסם, מציג מותחן פסיכולוגי, הנוגע בכתיבה, הערצה, אובססיה, התמכרות ושליטה ומספר על הסופר המצליח פול שלדון המתעורר בבקתה נידחת, בזמן סופת שלגים כששתי רגליו שבורות.

שלדון מגלה שעבר תאונת דרכים, ומי שהצילה אותו היא אנני וילקס-המעידה על עצמה שהיא ״המעריצה הכי גדולה שלו״. אנני, אחות במקצועה, מכורה לסדרת הרומנים ״מיזרי״ פרי עטו של שלדון. היא סועדת ומטפלת בסופר חסר-הישע בבקתה המבודדת, עד שתצליח ליצור קשר עם העולם החיצון. אלא שהסערה חולפת, העזרה לא מגיעה, והאחות הרחמנייה מתגלה כסוהרת אכזרית, הנחושה לשמור את הסופר הנערץ לעצמה, ומכריחה אותו לכתוב רומן חדש, במיוחד בשבילה.

מחירי הכרטיסים להצגה מיזרי בקאמרי – איך תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-86 ש"ח בלבד?

מחיר הכרטיסים להצגה מיזרי בתיאטרון הקאמרי עומדים על 220 ש"ח בקופת התיאטרון אך ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה בכמות מוגבלת ב-86 ש"ח בלבד באמצעות העמוד הבא.

מיזרי הקאמרי – לוח הצגות 2020

ההצגה מיזרי תרוץ באולם הקאמרי החדש 2 בתיאטרון במהלך שנת 2020. להלן לוח ההצגות לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 2 7 כרטיסים
86 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 2 4 כרטיסים
86 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הקאמרי תל אביב – החדש 2 15 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים

ההצגה מיזרי מצטרפת לשורה ארוכה של הצגות מומלצות שרצות בימים אלו בקאמרי ויהיה מעניין לראות כיצד יגיב הקהל הישראלי לעיבוד הישראלי של רובינשטיין למחזה של וילאם גולדמן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק