מופע מחווה לפינק פלויד בישראל בינואר 2019

מופע המחווה לפינק פלויד חוזר לישראל בינואר 2019
מופע המחווה לפינק פלויד חוזר לישראל בינואר 2019

לאחר ההצלחה מסיבוב ההופעות הקודם בתחילת 2017, ההרכב "UK Pink Floyd Experience", המציג מופע מחווה לפינק פלויד, יחזור לישראל ויציג כאן 3 הופעות בתל אביב, באר שבע וחיפה במהלך חודש ינואר 2019. כמה יעלו הכרטיסים ואיפה תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

אז הופעה של רוג'ר ווטרס בישראל כבר לא תהיה ככל הנראה, אבל הדבר הקרוב ביותר לפינק פלויד כרגע, הוא הרכב המחווה UK Pink Floyd Experience (פינק פלויד אקספיריאנס) שכבר הופיע בישראל בינואר 2017 ועכשיו, בדיוק שנתיים לאחר מכן, הם יופיעו כאן שוב פעם בסדרת הופעות ארצית בתל אביב, באר שבע וחיפה. בעמוד הבא, תוכלו למצוא את לוח ההופעות של הלהקה בישראל ופרטים לגבי רכישת כרטיסים.

להקת UK Pink Floyd Experience נחשבת כיום ללהקה המציגה את מופע המחווה לפינק פלויד הטוב ביותר בעולם והיא זוכה להצלחה בינלאומית גדולה מאוד. גם בהופעתה הקודמת בישראל, זכתה הלהקה להצלחה וקצרה גם ביקורות מעולות מהמבקרים.

הלהקה תגיע לכאן במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ותבצע כאן את האלבום המופתי של פינק פלויד מ-1973 "The Dark Side of the Moon" במלואו בצורה מדוייקת ומוקפדת, כולל האפקטים והפירוטכניקה הידועה בהופעות של פינק פלויד המקוריות וכן תבצע להיטים ידועים נוספים של הלהקה הבריטית הידועה.

לוח ההופעות של מופע המחווה לפינק פלויד בישראל 2019

הלהקה תציג כאן 3 הופעות שיתקיימו ברציפות בתל אביב, חיפה ובאר שבע במהלך חודש ינואר 2019. להלן לוח ההופעות המעודכן של הלהקה בישראל:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
4 בינואר 2019 משכן לאומנויות הבמה ב"ש החל מ-255 ש"ח רכישת כרטיסים
5 בינואר 2019 היכל התרבות ת"א החל מ-205 ש"ח רכישת כרטיסים
6 בינואר 2019 מרכז הקונגרסים חיפה החל מ-221 ש"ח רכישת כרטיסים

כרטיסים למופע המחווה לפינק פלויד בישראל 2019

מחירי הכרטיסים למופע פינק פלויד אקספיריאנס בישראל ינועו בין 205 ש"ח לכרטיסים המוזלים ועד ל-391 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל ההופעות עדיין בעיצומה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא. בשלב זה 205 ש"ח הם הכרטיסים הזולים ביותר אך אנו ממשיכים לעדכן כל עת כאן בדף כתבה זו ובעמוד הפייסבוק שלנו ומביאים לכם מידע על מבצעים, הנחות, קופונים וכד'. המשיכו לעקוב אחרינו.

אודות ההרכב UK Pink Floyd Experience

ההרכב UK Pink Floyd Experience, הוקם לפני כעשר שנים במטרה להביא לעולם את הדבר הכי קרוב שאפשר לחוויית ההופעות של פינק פלויד. ההרכב שם דגש בכל פרט קטן כגדול על שחזור החוויה של ההופעות המקוריות של פינק פלויד. הדבר בא לידי ביטוי באפקטים הוויזואלים והגרפים שהיו מלווים בהופעות המקוריות וכן את צורת העמידה של חברי הלקה המקוריים.

בנוסף, גיטריסט וסולן ההרכב פול אנדרוז, עבד זמן רב כדי לשחזר ולהגיע לרמת התאמה מושלמת לשירה ולסגנון הנגינה של דייויד גילמור, הגיטריסט המיתולוגי של פינק פלויד. יחד עם אנדרוז כולל ההרכב גם את הגיטריסט והבסיסט דייוויד פאוור, הגיטריסט והסולן מייק בולארד, הקלידן והסולן ריק בנבאוו והמתופף פרנצ'סקו בורלי.

בימים אלו מציג ההרכב סיבוב הופעות אינטינסיבי בבריטניה שם וכאמור, בתחילת 2019, יגיע גם לישראל ל-3 הופעות. מופעים בינלאומיים נוספים יתקיימו בישראל בחורף 2019. כחודש לאחר מופע המחווה, יתקיים כאן ההופעה של תומאס אנדרס בישראל וכחודשיים לאחר מכן, ההופעות של המחזמר שיקגו עם שירי מימון.

אתם מוזמנים להיכנס לעמוד הופעות חו"ל באתר "קצת תרבות" ובו תמצאו את כל מופעי החו"ל הגדולים שמגיעים לישראל כמו הופעות של סטיבן ווילסון, תומאס אנדרס, פיטר בנס, אפרוג'ק, המחזמר שיקגו, סינטרה וחברים, ברוס דיקינסון ועוד מופעים רבים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק