מחוברים לחיים הקאמרי – כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד ולוח הצגות 2022

מחוברים לחיים הקאמרי - כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד ולוח הצגות 2022
מחוברים לחיים הקאמרי - כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד ולוח הצגות 2022. צילום: גבריאל בהרליה.

לאחר ההפסקה הארוכה מהקורונה, שמואל וילוז'ני חוזר לקאמרי עם ההצגה החדשה "מחוברים לחיים" – עיבוד בימתי חדש לסרט הצרפתי המצליח. מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיפה תמצאו כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

השחקן שמואל וילוז'ני לא נח לרגע וממשיך להופיע בקביעות בהצגות המובילות בתיאטרון הישראלי. הוא כיכב בהצגה "השיבה" יחד עם נטע גרטי ואודיה קורן, ועתה, לאחר החזרה לשיגרה בעולם התרבות, הוא מגיע עם ההצגה "מחוברים לחיים" המבוססת על הסרט הצרפתי המצליח של אוליבייה נקש ואריק טולדנו. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה לרבות לוח הצגות עדכני ופרטים כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד.

ההצגה מחוברים לחיים לוח הצגות

ההצגה תרוץ במהלך החודשים הקרובים באולם החדש 1 בתיאטרון הקאמרי בתל אביב. להלן לוח ההצגות של מחוברים לחיים בקאמרי:

מחוברים לחיים כרטיסים – איך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד?

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה מחוברים לחיים בקופות התיאטרון עומד אמנם על 220 ש"ח לאדם, אך באתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים ב-99 ש"ח בלבד. שימו לב כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

אודות ההצגה

ההצגה מחוברים לחיים, היא עיבוד בימתי לסרטם של נקש וטולדנו מ-2011 המבוסס על יחסים בין אדם משותק בכל אבריו לסועד שלו – צעיר ממוצא אפריקני, שהשתחרר מהכלא והופך למטפל ולחברו הטוב ביותר של המטופל. בעיבוד החדש של הקאמרי, וילוז'ני מגלם את דמותו של המשותק ואילו את העוזר מגלם השחקן הצעיר שון מונגוזה.

הסרט כבש את המסכים בצרפת ב-2011 והפך לסרט הנצפה ביותר באותה שנה כש-19 מיליון צופים צפו בו. הסרט הצליח גם מבחינה מסחרים והיה לאחד המכניסים ביותר בצרפת בכל הזמנים. עתה, הקאמרי מביא גרסה עברית חדשה לסרט בעיבוד של אלי ביז'אווי ובבימויו של אלון אופיר.

מחוברים לחיים הצגה – שחקנים ומשתתפים

כאמור, שמואל וילוז'ני ישחק את התפקיד הראשי לצידו של שון מונגוזה. יחד איתם, ישתתפו גם השחקנים והשחקניות: דודו ניב, אסתי קוסוביצקי, אנסטסיה פיין, ג'וי ריגר, אופק כהן, מייקל אהרוני ושלומי אברהם. על הבימוי כאמור אחראי אלון אופיר.

מחוברים לחיים ביקורות

בהמשך נסקור כאן את הביקורות של המבקרים המובילים בתקשורת. אתם מוזמנים להמשיך ולהתעדכן על ההצגה בדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" בעמוד הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק