מותק גיבורי החלומות חנוכה 2019 – כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים?

מותק גיבורי החלומות חנוכה 2019 - כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים?
מותק גיבורי החלומות חנוכה 2019 - כמה יעלו כרטיסים ואיפה קונים?

מיכל הקטנה ומיקי על במה אחת בחנוכה 2019, יחד עם הדוד חיים, קופיקו וכוכבי ילדים נוספים. כל זה יקרה במופע החנוכה החדש "מותק גיבורי החלומות" מבית היוצר של "מותק של פסטיבל". אז מה בדיוק מחכה לכם שם? מתי בדיוק זה יקרה? איפה תוכלו לראות את המופע? וכמה יעלו הכרטיסים? כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

הפקת מופע החנוכה הותיק "מותק של פסטיבל" המיועדת בעיקר לילדים לגיל הרך ולגיל הצעיר, יוצאת עם מופע חדש לכבוד חנוכה 2019, ותאחד שתיים מכוכבות הילדים הגדולות ביותר בישראל – מיקי ומיכל הקטנה עם המופע "מותק גיבורי החלומות". ההצגה תרוץ בחופשת חנוכה ובמהלך כל החודשים הקרובים בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע.

אל מיקי ומיכל הקטנה, יצטרפו כוכבי ילדים ידועים נוספים כמו הדוד חיים, מני ממטרה, קופיקו, בובו ובמקביל יתארחו גם המותגים הבינלאומיים בייבי שארק וכוח פי-ג'יי. לצד כל אלו, ייקחו חלק גם שחקנים, רקדנים וזמרים נוספים שישתלבו יחד עם אפקטים ותפאורה מושקעת.

עלילת המופע תספר את סיפורם של גיבורי החלומות שילמדו במהלך הדרך כיצד הם יכולים להגשים כל חלום שירצו. המופע החדש יתחרה במופעי חנוכה נוספים שפרסמנו עליהם כאן בשבועות האחרונים וניתן לראות כי התחרות השנה תהיה קשה מתמיד. ההורים לקטנטנים יצטרכו לבחור השנה, בין המופע הזה, לבין ההצגה "חפש את המטמון" של יובל המבולבל לחנוכה 2019, ההצגה "שלמה המלך ומלכת שבא" של רינת גבאי או "רפונזל" של טל מוסרי.

כרטיסים למופע מותק גיבורי החלומות חנוכה 2019 – מהם מחירי הכרטיסים?

מכירת הכרטיסים למותק גיבורי החלומות בחנוכה 2019 נפתחה השבוע כשמחיר המלא לכרטיס עומד על 172 ש"ח. נכון לעכשיו, הכרטיסים נמכרים במחיר הנחה מוקדמת ועומדים על 139 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א" כאן. שימו לב: ע"פ הכתוב באתר משרד הכרטיסים, ילד מתחת גיל שנה יחוייב גם בכרטיס בעלות של 30 ש"ח.

מותק גיבורי החלומות חנוכה 2019 – לוח הופעות

המופע ירוץ החל מה-24 בדצמבר 2019 ועד ה-30 בדצמבר 2019 בהיכל שלמה בת"א. לאחר מכן יגיע המופע למרכז הקונגרסים בחיפה בין התאריכים 1-6 בינואר 2020, לאחר מכן בהיכל הקונכייה בבאר שבע בין התאריכים 9-11 בינואר 2020 ויסתיים בארנה בירושלים ב-13 בינואר 2020.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק