מופע המחווה קווין סימפוניק מגיע לישראל בדצמבר 2019 – כל הפרטים!

מופע המחווה קווין סימפוניק מגיע לישראל בדצמבר 2019 - כל הפרטים!
מופע המחווה קווין סימפוניק מגיע לישראל בדצמבר 2019 - כל הפרטים!

המופע הבינלאומי המצליח "Queen Symphonic" שמציע מופע מחווה מיוחד ומושקע ללהקת קווין האגדית, יגיע לישראל להופעה אחת בלבד שתתקיים בהיכל התרבות בתל אביב ב-10 בדצמבר 2019. כמה יעלו כרטיסים למופע? ואיך תקנו? הנה כל הפרטים.

מופע המחווה המפורסם והבינלאומי "Queen Symphonic" (קווין סימפוניק) המציג את להיטי להקת קווין בעיבודים מיוחדים לתזמורת סימפונית יחד עם הרכב רוק ו-4 סולנים של המיוזיקל "We will rock you", יגיע גם לישראל אחרי הופעות מוצלחות ברחבי העולם ויציג כאן הופעה בודדת בחודש דצמבר הקרוב בהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה. מידע נוסף, תוכלו למצוא בהמשך העמוד.

לרכישת כרטיסים מהירה למופע קווין סימפוניק בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

מדובר במופע מושקע במיוחד ורב משתתפים שכבש קהל רב במדינות רבות ברחבי העולם. כל להיטי קווין הגדולים כמו We will Rock You, Bohemian Rhapsody, I Want to Break Free, Love of My Life, Killer Queen, Radio Gaga, I Want It All ועוד להיטים רבים, יזכו לעיבודים ייחודיים ועוצמתיים המלווים ע"י תזמורת סימפונית גדולה ורבת משתתפים בניצוחו של המנצח הבריטי Richard Sidwell.

בפרונט של המופע, יוביל הרכב רוק ו-4 סולנים שהופיעו במיוזיקל המצליח על להקת קווין בווסט-אנד בלונדון – "We will rock you". התוצאה, היא שילוב של מוסיקת רוק חיה ומדוייקת, יחד עם הליווי העוצמתי של תזמורת סימפונית גדולה. המופע כבר הספיק להופיע בהצלחה רבה במדינות כמו צרפת, ארה"ב, אנגליה או אוסטרליה, ועתה, יגיע גם לישראל.

כרטיסים למופע המחווה לקווין בישראל בהיכל התרבות ת"א – מהם מחירי הכרטיסים? והיכן ניתן לקנות?

המופע Queen Symphonic יגיע לישראל ב-10 בדצמבר 2019 ויתקיים בהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים נפתחה היום כשמחירי הכרטיסים ינועו בארבע רמות מחיר שונות. הכרטיסים הזולים ביותר יעלו 200 ש"ח, והיקרים ביותר 400 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק