מופע מחווה למאיר אריאל 2019 בלייב פארק – כל הפרטים!

מופע מחווה למאיר אריאל 2019 בלייב פארק - כל הפרטים!
מופע מחווה למאיר אריאל 2019 בלייב פארק - כל הפרטים!

ריטה, שלום חנוך, ברי סחרוף, דיוויד ברוזה, יובל דיין וחנן בן ארי, הם רק חלק קטנטן מהאמנים הרבים שיופיעו במופע המחווה למאיר אריאל 2019 שיתקיים ביולי הקרוב בלייב פארק ראשון לציון. כמה יעלו הכרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

מופע המחווה למאיר אריאל חוזר גם ל-2019 במלאות 20 שנה למותו של האמן והמשורר הידוע. המופע יתקיים בקיץ הקרוב ב-16 ביולי 2019 בלייב פארק בראשון לציון בהשתתפות עשרות אמנים מובילים מעולם המוסיקה והתרבות הישראלית. מידע נוסף על רכישת כרטיסים למופע תוכלו למצוא בהמשך העמוד.

מופע המחווה למאיר אריאל 2019 בלייב פארק, מגיע לאחר הפסקה של ארבע שנים מאז המופע האחרון שנאלץ להפסיק את פעילותו באותן שנים עקב סיבות טכניות ואישיות. הפעם הוא חוזר ללייב פארק להפקה גדולה ומושקעת כשהשנה, ימלאו 20 שנה לפטירתו של אריאל.

בין האמנים שייקחו חלק במופע השנה, ניתן לציין את ברי סחרוף, נורית גלרון, ריטה, דייוייד ברוזה, אביב גפן, אמיר דדון, מוש בן ארי, שירי מימון, שלום חנוך ומשה לוי, שלומי שבן, מיכה שטרית, חנן בן ארי, שולי רנד, טונה, יובל דיין, מוקי ועוד אמנים רבים. על ההפקה המוסיקלית של הערב, יהיה אחראי יהודה עדר. יואב קוטנר, יהיה זה שינה את הערב.

במופע צפויים לבצע האמנים הרבים את מיטב הקלאסיקות והשירים הידועים יותר והידועים פחות של האמן המיוחד שהשפיע רבות על התרבות הישראלית. בין להיטיו הרבים של אריאל ראוי לציין את: "זרעי קיץ", "לא יכול להוריד ממך את העיניים", "עברנו את פרעה נעבור גם את זה", "טרמינל לומינלט" ועוד שירים רבים וטובים.

כרטיסים למופע המחווה למאיר אריאל 2019 בלייב פארק

מופע המחווה למאיר אריאל יתקיים ב-16 ביולי 2019 בלייב פארק בראשון לציון. מחירי הכרטיסים להופעה יתחילו ב-159 ש"ח לכרטיסי דשא ויגיעו עד ל-339 ש"ח לכרטיסי אורקסטרה. כמו כן, יימכרו גם כרטיסים לטריבונה ב-219 עד 259 ש"ח.

מכירת הכרטיסים עדיין לא נפתחה והיא תיפתח מחר (יום ב') באתר של חברת זאפה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק