מופע הכדורסל של הארלם בישראל – סוכות 2018

מופע הכדורסל הבינלאומי והמצליח של קבוצת הראווה "הארלם גלובטרוטרס" (Harlem Globetrotters) יגיע לישראל לסדרת מופעים חד פעמיים בחול המועד סוכות 2018 בירושלים, תל אביב וחיפה. כמה יעלו הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תשיגו הנחות? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

קבוצת הכדורסל האמריקאית המפורסמת הארלם גלובטרוטרס תגיע לישראל בחג סוכות 2018 הקרוב ותציג כאן 3 מופעים בתל אביב, ירושלים וחיפה. מכירת כרטיסים מוקדמת כבר נפתחה וניתן לרכוש כרטיסים שמחירם עומד כעת על 99 ש"ח.

קבוצת הארלם גלובטרוטרס מורכבת משחקני כדורסל מוכשרים ואתלטיים ביותר המציגים מופע ראווה שמציג את כשרונם הרב ושליטתם המוחלטת בכדור. זהו למעשה מופע המשלב כדורסל באווירה קרקסית והומוריסטית. המופע מורכב ממשחק כדורסל אמיתי לכל דבר ועניין בין שתי קבוצות המתחרות זו בזו עם שופטים, מאמנים, פסקי זמן וכד', עד שבשלב מסוים הופך המשחק למופע של וירטואוזיות ולהטטנות.

המופע מציג את היכולת הגבוהה של שחקני הקבוצה שמפגינים שליטה פנומנלית בכדור ובמגרש שבאה לידי ביטוי בהטבעות וירטואזיות, כדרורים, מסירות מדוייקות, קליעות מרחוק ועוד שלל להטטנות. המופע כבר הספיק להופיע בלמעלה ב-125 מדינות ברחבי העולם. הקבוצה כבר הופיעה בעבר בישראל כמה פעמים כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני כשנתיים במסגרת חגיגות 90 שנה להקמתו.


בנוסף, לפני המופע הראשי, יתקיים האירוע "מג'יק פס" ובו יוכל הקהל להשתתף יחד עם הקבוצה בקליעות לסל, בכדרורים ולהצטלם יחד עם השחקנים. השתתפות באירוע זה כלולה בתשלום נוסף של 70 ש"ח והיא מותנית ברכישת כרטיסים למופע הראשי.

מופע הכדורסל של הארלם – כרטיסים

מחיר הכרטיסים למופע עומד על 149 ש"ח במחיר מלא אך בשלב זה ישנה מכירה מוקדמת והכרטיסים נמכרים כעת ב-99 ש"ח עד להודעה חדשה. המכירה מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הארלם גלובטרוטרס – לוח הופעות

המופע יתקיים בחול המועד סוכות 2018 ב-25 בספטמבר בהיכל רוממה בחיפה, ב-26 בספטמבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב וב-29 בהיכל הפיס ארנה בירושלים.

הארלם גלובטרוטרס – הנחות והטבות

לקוחות לאומי קארד וישראכרט יכולים לרכוש כרטיסים מוזלים למופע ב-76 ש"ח (ישראכרט) או 1+1 (לאומי קארד).

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק