מדונה בישראל אירוויזיון 2019 – האם כוכבת הענק תופיע באירוויזיון בת"א?

מדונה בישראל אירווזיון 2019 - האם כוכבת הענק תופיע באירוויזון בת"א?
מדונה בישראל אירווזיון 2019 - האם כוכבת הענק תופיע באירוויזון בת"א?

תחרות האירוויזיון שתתקיים בישראל במאי 2019 ממשיכה לספק כותרות והבוקר אנו מתבשרים על הגעתה ככל הנראה של הזמרת מדונה לישראל במסגרת אירועי האירוויזיון שיתקיימו בתל אביב.

על פי עיתון ידיעות אחרונות, על ההופעה של מדונה בישראל אחראי המיליארדר היהודי הקנדי סילבן אדאמס שישלים את המימון הגדול הנדרש להביא לכאן את הכוכבת הענקית לאירוויזיון. אדאמס הוא זה שעזר לממן את הגעתו לישראל של טורניר ג'ירו דה איטליה שהתקיים כאן בשנה שעברה.

על פי הידיעה בידיעות, מדונה עדיין לא חתמה סופית על ההופעה בישראל, אך מדובר במגעים מתקדמים ביותר ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, היא צפויה לחתום על חוזה בימים הקרובים. עלות הגעתה של מדונה לישראל היא על פי הפרסום, כמיליון דולר.

מדונה כבר הופיעה מספר פעמים בישראל כאשר הפעם האחרונה הייתה ב-2012 בהופעה שזכתה לביקוש רב מצד הקהל הישראלי אך זכתה דווקא לביקורות לא אוהדות במיוחד בקרב מבקרי התקשורת בישראל. הסיבה להבאת מדונה לישראל לאירוויזיון, היא הגברת המודעות והחשיפה לתחרות ברחבי העולם. כך מקווים בהפקת האירוויזיון ובסביבתו של המיליארדר היהודי.

בתוך כך, הודעה בקרוב על כרטיסים לאירוויזיון 2019 בתל אביב צפויה להתפרסם בקרוב ובה יפורסמו כל הפרטים על מחירי הכרטיסים, אופן רכישתם ועוד. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו כדי להתעדכן בכל הפרטים החמים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אור
5 years ago

האם ימכרו כרטיסים למדונה באירוויזיון?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק