מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון בשיר משותף: "I Dare You" – האזינו

מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון נראה אותך
מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון נראה אותך. באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / לב גרופ מדיה.

כחלק מפרוייקט בינלאומי נרחב, הזמרת המצליחה קלי קלרקסון (Kelly Clarkson) מוציאה שיר משותף עם מאיה בוסקילה בשפה העברית. השיר נקרא "I Dare You" (בוא נראה) ויצא אתמול לרשתות החברתיות. עד כה כ-20,000 איש צפו בסרטון ביוטיוב.

השיר החדש עם קלי קלרקסון, הוא בהחלט הישג מרשים למאיה מוסקילה שיכולה לרשום לעצמה פיק נוסף בקריירה. השיר יצא כחלק מפרוייקט גדול שהקימה קלרקסון בו היא מבצעת שירים בחמש שפות (ערבית, גרמנית, צרפתית, ספרדית ועברית).

חברת וורנר מיוזיק שמייצגת את קרלרקסון בחרה יחד עם קלרקסון את בוסקילה מבין אפשרויות רבות שהוצעו להם, ובשיתוף פעולה עם חברת לב גרופ מדיה המייצגת את בוסקילה, החלו לעבוד ביחד על השיר המשותף. את השיר כתב הפזמונאי נועם חורב שנחשב לאחד מבכירי הכותבים בישראל ואחראי ללהיטים מצליחים רבים במוזיקה הישראלית.

בוסקילה הייתה צפויה לצאת במסע יחסי ציבור גדול ורחב שהיה אמור לכלול גם אירוח בתוכניתה המצליחה של קלרקסון, אך בעקבות משבר הקורונה, האירוח בוטל. ונכון לעכשיו, לא ברור עדיין מה צפוי לקרות בהמשך.

האזינו לשיר החדש של מאיה בוסקילה וקלי קלרקסון "I Dare You":

באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / לב גרופ מדיה

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק