ההצגה לילה אחד, מרקוביץ' בבית ליסין – כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 250

ההצגה לילה אחד, מרקוביץ' בבית ליסין - כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 250
ההצגה לילה אחד, מרקוביץ' בבית ליסין - כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 250

תיאטרון בית ליסין מעלה לאורך 2020 את ההצגה החדשה והמסקרנת "לילה אחד, מרקוביץ'" בכיכובה של אגם רודברג. במה מדובר? מהם מחירי הכרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה להצגה ב-71 ש"ח במקום 250 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

אחת ההצגות המדוברות והמעניינות של תיאטרון בית ליסין לעונת 2019/2020 היא ההצגה "לילה אחד, מרקוביץ'" שתעלה בתיאטרון בחודשים הקרובים. מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא פרטים על רכישת כרטיסים, מחירים, וגם דרך לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-59 ש"ח במקום 250 ש"ח.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה לילה אחד, מרקוביץ' באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה לילה אחד מרקוביץ' כוללת נבחרת שחקנים גדולה ומוכשרת כולל כמה שמות מוכרים מאוד כמו אגם רודברג, תום חגי, קובי פרג' ואחרים. זהו מחזה ישראלי חדש המבוסס על ספרה של איילת גונדר גושן שכתבו יואב שוטן-גושן ועירד רובינשטיין כשהאחרון הוא זה שגם ביים.

ההצגה מתרחשת בשנות ה-30 של ארץ ישראל, ערב קום המדינה כשספינות מנסות להגיע לישראל עם עולים חדשים אך נתקלות בסירוב מצד השלטון הבריטי. חבורת צעירים מנסה לעקוף את האיסור של הבריטים באמצעות יצירת חתונות פיקטיביות שבו גברים מהיישוב הישראלי מתחתנים עם נערות צעירות מגרמניה.

אחד מהנישואים הפיקטיביים האלו הוא של יעקב מרקוביץ', איש זניח לכל הדעות, שמוצא עצמו נשוי לבלה זייגרמן. לאחר שהאחרונה מנסה להתיר את הנישואים לאחר ההגעה לישראל, מרקוביץ' מסרב לתת לה את הגט המיוחל. בלה מנסה להיאבק על חירותה ואילו מרקוביץ' נאבק על האהבה. ברקע ההצגה מתרחשות עובדות היסטוריות לצד פנטזיות ועובדות פיקטיביות.

כרטיסים להצגה לילה אחד מרקוביץ' – איך תוכלו לקנות כרטיסים ב-71 ש"ח במקום 250 ש"ח

מחיר הכרטיסים הרגיל להצגה "לילה אחד, מרקוביץ'" בקופות התיאטרון עומד על 250 ש"ח, אך באמצעות האתר הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים להצגה החל מ-71 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

לוח ההופעות של ההצגה לילה אחד מרקוביץ' בבית ליסין – מתי ואיפה תציג ההצגה?

ההצגה לילה אחד מרקוביץ' תציג הצגות רבות ברחבי הארץ לאורך 2019/2020. משך ההצגה הוא כשעה וחצי. להלן לוח ההצגות הקרובות של ההצגה:

תל אביב-יפו תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 1 45 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון בית ליסין תל אביב – אולם דיזנגוף 1 30 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסים
מודיעין היכל התרבות מודיעין מכבים רעות 15 כרטיסים
135 ₪
רכישת כרטיסים
היכל התרבות מודיעין מכבים רעות 15 כרטיסים
135 ₪
רכישת כרטיסים

רשימת השחקנים המלאה בהצגה לילה אחד מרקוביץ'

כאמור, ההצגה תציג רשימה מובחרת של שחקנים ובראשם תככב השחקנית המוכרת אגם רודברגץ לצידה ישתתפו השחקנים והשחקניות תום חגי, קובי פרג', יובל ינאי, אנה דוברוביצקי, דור ברנס, מור חנסון, מור בן דוד, תומר יוסף, יעקב סולדטוב, דניה לנדסברג ושחר כספי.

ואלו שמאחורי הקלעים

בימוי: עירד רובינשטיין
תפאורה: פולינה אדמוב 
תלבושות: יהודית אהרון 
מוסיקה: רועי ירקוני
תאורה: זיו וולשין
תנועה: עמית זמיר

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
דינה
4 years ago

נשמעת הצגה מעניינת אבל חוץ מאגם רודברג אני לא כל כך מכירה את שאר השחקנים

יוסי
4 years ago
Reply to  דינה

קובי פרג' הוא שחקן מאוד מוכר.. עשי עליו גוגל ותראי..

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק