לילה אחד באפריל 2019 עם אנחל בונני – כרטיסים ולוח הופעות

לילה אחד באפריל 2019 עם אנחל בונני - כרטיסים ולוח הופעות
לילה אחד באפריל 2019 עם אנחל בונני - כרטיסים ולוח הופעות

לאחר הופעות רבות, הזמר אמיר דדון עוזב את קברט הרוק המדובר והמצליח של קרן פלס "לילה אחד באפריל" ובמקומו ישתתף במופע השחקן אנחל בונני. אז מתי תוכלו לראות את בונני ופלס ביחד על הבמה? איך קונים כרטיסים? ומהם המחירים? כל זה ועוד, בכתבה הבאה.

המופע המצליח והפרובוקטיבי של קרן פלס "לילה אחד באפריל" זוכה להצלחה רבה מאז עלה בתיאטרון הבימה לפני כשנה בלבד וממשיך להציג הופעות נוספות בהבימה גם בחודשים הקרובים. בהופעות הקודמות השתתפה פלס יחד עם הזמר אמיר דדון ומשתתפים נוספים, אך עתה היא מחזירה את המופע כשהפרטנר יהיה הפעם אנחל בונני. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות העדכני של המופע וגם פרטים על רכישת הכרטיסים, הנחות ועוד.

לילה אחד באפריל – לוח הופעות 2019

המופע ימשיך להציג הופעות נוספות שיתקיימו במהלך החודשים הקרובים ב-2019. ב-4 וב-5 באוקטובר 2019 תופיע פלס עם אנחל בונני בהופעה גדולה בתיאטרון הבימה באולם רובינא. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב – אולם רובינא 110 כרטיסים
265 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם רובינא 104 כרטיסים
265 ₪
רכישת כרטיסים

לילה אחד באפריל – כרטיסים

מחיר הכרטיסים ללילה אחד באפריל נע בין 256 ל-305 ש"ח. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

צפו בקליפ החדש והפרובוקטיבי של המופע "לילה אחד באפריל" הנקרא "כל שנה יש אפריל":

המופע "לילה אחד באפריל" שכתבה קרן פלס הוא למעשה קברט רוק למבוגרים (כפי שפלס בעצמה מגדירה אותו) העוסק בבגידה וחושף את הקהל לחייה (הדימיוניים או לא) של פלס בצורה אישית, פרובוקטיבית ומינית. זהו מופע אינטימי מאוד שרץ באולם המרתף בתיאטרון הבימה אל מול 180 איש בלבד בכל פעם, כאשר חלק מהמופע מתנהל באמצעות הטלפון הנייד של הקהל – זאת בעזרת אפליקציה ייעודית למופע אותה ניתן להוריד לטלפון הנייד (ניתן להוריד את האפליקציה בעמוד הזה לאייפון ובעמוד הבא לאנדרואיד).

המופע משלב בין קטעי משחק וקריינות, לבין מוסיקה חיה המבוצעת על ידי פלס ובונני יחד עם זמרים ונגנים חיים על הבמה. המופע כולו נכתב, הולחן והופק מוסיקלית ע"י פלס ועבר דרמטולוגיה ע"י משה קפטן, מנהלו האומנותי של תיאטרון הבימה. הוא מספר על רומן בין קרן – זמרת מפורסמת המנהלת קריירה ומשפחה, לבין אמיר – צלם עיתונות מתוסבך עקב פציעה נפשית מהצבא. הרומן מתנהל באמצעות פגישות חטופות בין השניים ובאמצעות מסרוני וואטסאפ אותם הקהל יכול לראות במהלך ההופעה באמצעות האפליקציה של המופע.

יחד עם פלס ובונני משתתפים במשחק, בשירה ובנגינה גם הילה יפה, סלעית להב, אפרת אביב, מירב שירום, יעל שפירא, עידו קגן, רות אהרוני ועדי רותם. כמו כן, במהלך המופע מושמעים גם קטעים שהוקלטו ע"י גורי אלפי, דרור קרן, קרן מור ואחרים.

עלילת לילה אחד באפריל – האם מדובר בסיפור אמיתי?

אחת השאלות הנפוצות בקרב הקהל שהגיע להופעות ובקרב כל מי שמתעניין במופע, היא האם עלילת המופע שמתוארת ע"י פלס עצמה כ"יומן אישי", מבוססת על סיפור אמיתי או שמא מדובר בסיפור דימיוני. ובכן, לפני כמה חודשים, רצו ברשת שמועות על רומן בין פלס לבין הצלם זיו קורן ושזהו הבסיס עליו נשענת עלילת המופע, אך סיפור זה הוכחש בתוקף ע"י פלס באחד הראיונות לתקשורת. למרות זאת, בראיון לאתר נענע 10, ציינה פלס כי חלק מהדברים קרו לה אך לא פירטה במדויק במה מדובר.

לילה אחד באפריל ביקורות – מה המבקרים חשבו?

כאמור, המופע כבר עלה לבימות לפני כחצי שנה והספיק להציג מעל 100 הופעות מוצלחות במיוחד ומבקרי התרבות השונים באתרים הגדולים כבר הספיקו לצפות בו ולחוות את דעתם על המופע. באתר וואלה למשל, קיבל המופע ביקורת חיובית סה"כ, ושם צויין כי מדובר במופע חדש ומקורי שמתאים יותר לנשים מאשר לגברים.

גם בביקורת שפורסמה באתר מאקו, זכה המופע לביקורות חיובית וסוכם במשפט הבא: "מי שאוהב אותה (קרן פלס), יתעלף בהבטחה. מי שטרם גיבש דעה על הבחורה, יתאהב. ומי שלא, ובכן – כנראה לא יגיע למרתף".

קרן פלס היא אחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל כיום ונחשבת לאחת מהאמנים של ה"דור החדש" של המוסיקה הישראלית. את דרכה המוסיקלית התחילה דווקא כמלחינה עבור זמרים אחרים כמו מירי מסיקה, שירי מימון, הראל סקעת ואחרים. ב-2006 החליטה לעבור לקדמת הבמה ויצאה לקריירת סולו כזמרת והוציאה את סינגל הבכורה שלה "איתי", שזכה להצלחה מיידית וזכה להשמעות רבות ברדיו.

מאז, הפכה לאחת מזמרות המיינסטרים בישראל והספיקה להוציא 4 אלבומים שהצליחו לשחרר כמה להיטים גדולים מאוד כמו "לייק וונאקה", "מבול", "רק אלוהים ישפוט אותי" ועוד. כמו כן, היא הספיקה להשתתף כשופטת בתוכניות הריאליטי בטלוויזיה "הכוכב הבא" ו"בית ספר למוסיקה". לפני כשלוש שנים, היא אף יצאה לסיבוב הופעות ולהוצאת אלבום משותף יחד עם רמי קליינשטיין שזכה להצלחה עצומה בישראל. פלס נשואה לנועם טור שמוכר בזכות השתתפותו בתוכנית הריאליטי הישרדות.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו פרידה, השקר, מאחורי הגדר, רודף העפיפוניםמיקה שליהתקווה, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, עושה כרצונו, זרים מושלמים, מרי פופינס, סימני דרך, המלך לירשבעה, אורסטיאהסוס אחד נכנס לבר, אנשים, מקומות ודברים, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
דורית
5 years ago

מופע מעולה! חשוב לא לצפות למחמזר. זה יותר מופע מוסיקלי – אבל משובח

ירום
5 years ago

לדעתי מתאים בעיקר לאוהבי קרן פלס והז'אנר אבל יצליח לעניין גם את כולם

er
5 years ago

הופעה מעולה! ממליצה לכולם…

שחר
4 years ago

אנחל בונני?? איזה ליהוק מפתיע…. מעניין ומסקרן

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק