ליברפול לג'נדס (Liverpool Legends) בישראל 2019 – כמה יעלו הכרטיסים?

ליברפול לג'נדס בישראל 2019 - כרטיסים
ליברפול לג'נדס בישראל 2019 - כרטיסים

להקת ליברפול לג'נדס (Liverpool Legends), המציגה את אחד ממופעי המחווה לביטלס הטובים בעולם, תגיע לישראל בחודש אפריל 2019 להופעה בהיכל התרבות בתל אביב. איך תקנו כרטיסים ובכמה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאחר 2 הופעות מוצלחות בישראל ב-2010, מופע המחווה לביטלס, הליברפול לג'נדס, חוזר לישראל באפריל 2019, ויציג מופע בהיכל התרבות בתל אביב. מכירת הכרטיסים להופעה, בעיצומה.

מדובר במופע מושקע ביותר המציג את כל להיטי הביטלס הגדולים והידועים מהקריירה המצליחה שלהם מכל הזמנים. המופע מציג הצורה מדוייקת וקפדנית את כל הניואנסים הקטנים ביותר של הופעות להקת הביטלס המקורית, בכדי ליצור את חווית הצפייה הקרובה ביותר לדבר האמיתי.

להקת ליברפול לג'נדס הוקמה לפני כ-12 שנה על ידע אחותו של בסיסט להקת הביטלס ג'ורג' האריסון – לואיז האריסון, ויחד עם שלושה מוזיקאים ושחקנים, הקימו את המופע שלהם המבוסס על הקטעים הידועים של הביטלס מכל הזמנים בצורה הכי קרובה למקור.

מאז הקמתה, זוכה הלהקה להצלחה גדולה ברחבי העולם ולקהל רב המגיע להופעות כדי להרגיש את ה"ביטלס" מופעים גם בתקופתינו אנו. אלבום הלהקה "Fab Fan Memories", שיצא בשנת 2013, העניק ללהקה אף מועמדות לפרס הגראמי.

ליברפול לג'נדס הספיקו להופיע כבר ארבעה פעמים ברציפות אל מול קהל של כ-70,000 איש – נתון שהצליח אפילו לשבור את שיאם של הביטלס עצמם. המפיק הידוע ג'רי ברוקהיימר, הגדיר את ליברפול לג'נדס כלהקת הקאברים הטובה והאותנטית ביותר בעולם.

במופע שיגיע לישראל באפריל הקרוב, יציגו הלהקה את מיטב הקטעים הידועים של הביטלס תוך הקפדה על החלפת תלבושות, כלי נגינה וינטאג', וכל פרט קטן שמקרב את המופע למופע המקורי של הביטלס.

ליברפול לג'נדס בישראל – מחיר כרטיסים

מחיר הכרטיסים למופעים של הליברפול לג'נדס בישראל מתחיל ב-205 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ומגיע עד ל-355 ש"ח לכרטיסים הטובים ביותר לפי מיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

לוח ההופעות של ליברפול לג'נדס בישראל

המופע יתקיים ב-10 באפריל 2019 בהיכל התרבות בתל אביב. להלן הפרטים:

תאריך מיקום מחיר כרטיסים
10 באפריל 2019 היכל התרבות ת"א החל מ-205 ש"ח רכישת כרטיסים

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק