לא רק בלונדינית המחזמר 2022 – כרטיסים מוזלים, לוח הצגות וכל הפרטים!

לא רק בלונדינית המחזמר 2022 - כרטיסים מוזלים, לוח הצגות וכל הפרטים!
לא רק בלונדינית המחזמר 2022 - כרטיסים מוזלים, לוח הצגות וכל הפרטים! צילום: מעיין צלנר הפקות בעמ

הסרט המצליח ושובר הקופות "לא רק בלונדינית" חוזר לסיבוב הופעות בישראל גם ב-2022 בגרסת מחזמר חדש ומושקע ועטור בכוכבים כגון אניה בוקשטיין, עוז זהבי, רונה לי שמעון ועוד. איפה בדיוק יופיע המחזמר? כמה יעלו כרטיסים? והיכן קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הסרט הבלתי נשכח "לא רק בלונדינית" בכיכובה של השחקנית ריס וויתרפון, שזכה להצלחה עצומה בבתי הקולנוע ולאחר מכן גם בגרסת מחזמר מצליחה בברודווי ובווסט אנד, יזכה עתה גם לגרסה ישראלית מושקעת במופע שירוץ ברחבי ישראל במהלך שנת 2022. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המחזמר החדש כולל מידע מתעדכן על כרטיסים, מחירים ולוח הופעות עדכני.

מדובר במחזמר מצליח המבוסס על רומן של אמנדה בראון ועל הסרט של מטרו גולדווין מאייר, שאת המוזיקה כתבו לורנס או'קיף ונל בנג'מין. על הבימוי של הגרסה הישראלית של לא רק בלונדינית, אחראי אביחי חכם שאף כתב את הכוריאוגרפיה למחזמר.

לא רק בלונדינית – לוח הופעות עדכני ל-2022

להלן לוח ההופעות המלא והמעודכן של המחזמר לא רק בלונדינית בחודשים הקרובים:

לא רק בלונדינית – כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה לא רק בלונדינית נפתחה כשהמחירים מתחילים ב-175 ש"ח ועולים בהתאם לסוג הכרטיס ולמיקום הישיבה באולם. ניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

המחזמר לא רק בלונדינית – שחקנים

כוכבים רבים מתעשיית הבידור ייקחו חלק במחזמר לא רק בלונדינית והם: עוז זהבי, אניה בוקשטיין, רונה לי שמעון, ששי קשת, חנה לסלאו, עמית זייתון ואוריאל איזיקל. בוקשטיין, שתככב בתפקיד הראשי, עברה אודישנים ארוכים ומפרכים עד שנבחרה לתפקיד וגברה על מועמדות רציניות רבות.

זוהי הפקה מושקעת ורבת משתתפים עליה מנצחת המפיקה מעיין צלנר, ולצד הכוכבים הראשיים, ייקחו חלק גם עשרות זמרים, רקדנים ולהקה חיה. המחזמר ירוץ בכל רחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים.

עלילת הסרט לא רק בלונדית

למי שלא חי בעולם כשהסרט "לא רק בלונדינית: הוקרן בבתי הקולנוע, הנה תקציר זריז של עלילת הסרט: צעירה בלונדינית חמודה בשם אל וודס (שגולמה ע"י ריס וויתרפון) היא בחורה מפונקת ועשירה הלומדת לימודי תואר ראשון באופנה. לאחר שבן זוגה מחליט לעבור ללימודי משפטים באוניברסיטת הרווארד היוקרתית, מחליטה וודס לעבור גם היא לשם ומצליחה להתקבל.

מרגע זה ואילך, צריכה וודס להוכיח את עצמה מול הסטריאוטיפ של הבחורה הבלונדינית הטיפשה ומוצאת עצמה בעלילה שלמה שכולה עמוסה בדעות קדומות וסטיראוטיפים. הסוף, הוא כמובן טוב ובעל מסר חיובי.

לא רק בלונדינית מחזמר – ביקורות טובות ברחבי העולם

גרסת המחזמר עלתה בבתי התיאטרון הגדולים של ברודווי בניו יורק ב-2007 ובווסט אנד בלונדון ב-2009 וזכתה להצלחה רבה הן בקופות הכרטיסים והן בקרב המבקרים הגדולים בעולם. המחזמר אף זכה לקבל מועמדות לפרס הטוני היוקרתי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

5 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
זהר לי
4 years ago

כמה יעלו כרטיסים ללא רק בלונדינית בהיכל התרבות תל אביב? ומתי זה יקרה? מישהו יודע?

ירון
4 years ago

נהיה כאן מבול של מחזות זמר לאחרונה. בועה חדשה?

קטרין הלל
4 years ago

האם יהיו הופעות של רק בלונדינית בחיפה?

דרור
4 years ago

מתי יהיו הופעות בירושלים ובראשון לציון?

2 years ago

האם ההצגה לא רק בלונדינית תופיע גם בהיכל התרבות גני תקווה או באירפורט סיטי?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק