לא לריב הקאמרי – כרטיסים בהנחה ב-99 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!

לא לריב הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-91 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!
לא לריב הקאמרי - כרטיסים להצגה ב-91 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח!

תיאטרון הקאמרי מעלה את ההצגה "לא לריב" – קומדיה חדשה שכתב גור קורן וביים גלעד קמחי ומככבים בו דביר בנדק ועירית קפלן. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים החל מ-99 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המחזאי והשחקן גור קורן שאחראי ללהיט הבימתי "המוגבלים", יוצא עם הקומדיה "לא לריב" שרצה בימים אלו בתיאטרון הקאמרי בבימויו של גלעד קמחי ובכיכובו של דביר בנדק. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על רשימת שחקנים, רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות, ולוח הצגות עדכני.

לוח הצגות של ההצגה לא לריב בתיאטרון הקאמרי ב-2023

ההצגה לא לריב תציג הצגות רבות בתאריכים רבים לאורך 2023 בתיאטרון הקאמרי. הנה לוח ההצגות המעודכן לחודשים הקרובים:

ההצגה לא לריב כרטיסים בהנחה החל מ-99 ש"ח בלבד

מחיר הכרטיסים להצגה לא לריב הקאמרי עומד בקופות התיאטרון על 220 ש"ח אך באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים החל מ-99 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

ההצגה של הקאמרי לא לריב היא קומדיה חדשה שהחלה לרוץ בשנה שעברה וזוכה עד כה להצלחה ולביקורות טובות. ההצגה עוסקת ביחסים בין שלושה אחים שמגלים לתדהמתם שאביהם המנוח הוריש את דירתו לנערת ליווי. סיפור מסגרת מוזר, שפותח בהחלט פתח להרבה מאוד מצבים קומיים ומתוחים בין האחים, שגם ככה התרגלו לריב במהלך כל חייהם.

רעיון ההצגה נולד אצל קורן בעקבות צפייה בסדרת "הוראס ופיט" של הקומיקאי לואי סי קיי (שיופיע בארץ בקרוב). קורן, שאהב את הדיאלוגים בסדרה שעוסקת ביחסים, החליט לבסס את הרעיון בהשראת יחסיו עם אחיו במציאות ושילב את הרעיון בתוך סיפור המסגרת הדימיוני. כוכב הצגה דביר בנדק, מככב גם בהצגת היחד החדשה של הקאמרי "כל הדברים הטובים".

לא לריב הקאמרי – שחקנים ומשתתפים

את האחים בהצגה מגלמים דביר בנדק שמגלם את האח הבכור, השחקנית עירית קפלן שמגלמת את איילת וקורן עצמו שמשתתף אף הוא בהצגה שכתב בתור גור. יחד איתם, משתתפים בהצגה גם השחקנים נדב אסולין/יואב לוי, כנרת לימוני/אסנת בן יהודה, וירדן ניקפהמה המגלמת את נערת הליווי שזוכה בירושה.

לא לריב – ביקורות

מבקרים רבים בתקשורת כבר הספיקו לצפות בהצגה ולפרסם את התרשמותם באתרי התרבות השונים. באופן כללי, זכתה ההצגה החדשה לביקורות טובות וחיוביות לצד ציפייה ליותר. באתר הארץ למשל הגדירו את ההצגה כ"הצגה מצחיקה, מפתיעה ומעמיקה", גם באתר וואלה, ציינו כי מדובר בהצגה מצחיקה, אך מאידך, לא הסתירו את העובדה כי ישנם "יותר מדי רגעים מתים ופחות מדי רגעים מצחיקים".

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק