כולם על שאול: שלמה ארצי ומוקי במחזמר חדש על שאול המלך

כולם על שאול: שלמה ארצי ומוקי במחזמר חדש על שאול המלך
כולם על שאול: שלמה ארצי ומוקי במחזמר חדש על שאול המלך

לפי פרסומים שונים ברשת, הזמר שלמה ארצי שכבר הספיק לא מעט בקריירה הארוכה שלו, יוסיף בקרוב לרזומה שלו, גם תפקיד כשחקן במחזמר גדול ומושקע שייקרא "כולם על שאול" שירוץ ככל הנראה מתישהו ב-2020 בתיאטרון סינמה סיטי ברמת השרון.

על פי הפרסומים, מדובר בהצגה המבוססת על הסיפור התנכ"י של שאול המלך שכתב ארצי בעצמו, ובה ייקחו חלק גם הזמר מוקי שכבר הספיק לצבור מעט ניסיון במשחק עם השתתפותו בסדרת הטלוויזיה "מטומטמת", וגם השחקן מוריס כהן ששיחק במגוון סדרות טלוויזיה מצליחות.

לפי הידיעות, ארצי אמנם ישתתף במחזמר אך יגלם את דמות המספר ולא יהיה הכוכב הראשי. בשלב זה כאמור אלו הן ידיעות לא רשמיות וטרם ידוע אילו שחקנים ומשתתפים נוספים ייקחו חלק במחזמר החדש. כמו כן, עדיין לא ידוע מתי תיפתח מכירת הכרטיסים ומה יהיו המחירים.

המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו נעדכן בכל עת כל מידע חדש רשמי ולא רשמי בנושא. המחזמר החדש מצטרף לשורה ארוכה של מחזות זמר שירוצו במהלך 2020 כמו למשל המחזמר זה אני בקאמרי, המחזמר לא רק בלונדינית עם אניה בוקשטיין, אפס ביחסי אנוש עם משי קליינשטיין או המחזמר שיגעון המוזיקה של הקאמרי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק