יש רופא באולם הבימה – כרטיסים מוזלים, לוח הצגות וכל המידע

יש רופא באולם הבימה - כרטיסים מוזלים, לוח הצגות וכל המידע
יש רופא באולם הבימה - כרטיסים מוזלים, לוח הצגות וכל המידע

ההצגה בתיאטרון הבימה "יש רופא באולם" בכיכובם של רמי הויברגר ויעקב כהן, ממשיכה להריץ הצגות רבות בחודשים הקרובים ב-2020. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? איפה קונים כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים ב-91 ש"ח בלבד? בכתבה הבאה.

תיאטרון הבימה ממשיך להעלות הצגות חדשות מהעונה החדשה שלו ל-2020 ומעלה יחד עם תיאטרון חיפה את ההצגה המדוברת יש רופא באולם בכיכובם של רמי הויברגר, יעקב כהן ואסנת פישמן ויציג מספר גדול של הצגות באולם רובינא בתיאטרון ובתיאטרון חיפה במהלך החודשים הקרובים.

לרכישת כרטיסים מוזלים להצגה "יש רופא באולם" באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

מדובר במחזה בריטי מוצלח במיוחד מאת אמן הקומדיות ריי קוני שעבר עיבוד לעברית ע"י הבימאי משה נאור לתרגומו של אלי ביז'אווי ולמוסיקה של רן בגנו ובהשתתפות קאסט גדול ומכובד של שחקני תיאטרון מהבכירים בישראל.

קוני נחשב לאחד מטובי המחזאים הקומיים בעולם עם הצגות שהפכו לרבי מכר בכל העולם וגם הפעם הוא מביא איתו את הקומדיה המצחיקה והמתוחכמת "יש רופא באולם" שממשיכה להציג את הקו הקומדי והרענן שלו.

עלילת ההצגה מציגה רופא בכיר ומנתח בבית חולים יוקרתי שעומד לנאום בפני שורה של מנתחים בכירים מכל העולם. לפתע מגיעה פילגש מסתורית המאיימת לחשוף סוד קטן הקשור בשניהם. הדוקטור מעוניין להסתיר בכל מחיר את הסוד הכמוס ויעשה הכל על מנת להסתיר את הסוד. התוצאה, קומדיה מטורפת שמגלגלת מצחוק את הקהל באולם.

יש רופא באולם – מחיר כרטיסים והנחות

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה יש רופא באולם עומד כעת על 91 ש"ח. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים המוזלים מוגבלת.

לוח הצגות 2020

ההצגה יש רופא באולם תציג מספר גדול של הצגות בחודשים הקרובים ותציג באולם רובינא בתיאטרון הבימה ובתיאטרון חיפה. להלן לוח ההצגות המלא של ההצגה בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב – אולם רובינא 32 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם רובינא 33 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים
תיאטרון הבימה תל אביב – אולם רובינא 33 כרטיסים
91 ₪
רכישת כרטיסים

 

רשימת השחקנים והמשתתפים המלאה

את ההצגה מביים משה נאור, על תרגום: אלי ביז'אווי, בתפאורה: אלכסנדרה נרדי, תאורה: חני ורדי, תלבושות: אורן דר, מוסיקה: רן בגנו ועוזר הבמאי הוא עדי חורש.

רשימת השחקנים המלאה כוללת את רמי הויברגר, יעקב כהן, אסנת פישמן, הילה סורג'ון, לירית בלבן, עידו ברטל, בן יוסיפוביץ, אורנה רוטברג, יואב בר-לב, יוסף אבו ורדה, אלברט אילוז, רבקה בכר/תקוה עזיז.

אודות ריי קוני

ריי קוני הוא אחד המחזאים החשובים והמצליחים ביותר בדורינו והצליח להביא לבמות הטובות ביותר הצגות רבות שכתב. בתי התיאטרון הישראליים הרבו במהלך השנים להביא עיבודים ישראליים לרבים ממחזותיו וזכו כאן להצלחה ולהערכה רבה.

קוני החל לפעול כשחקן בשנת 1946 והופיע בהצגות רבות בשנות ה-50 וה-60. היה זה בתקופה זו בה כתב את ההצגה הראשונה שלו "One For The Pot". מאוחר יותר הוא כתב עם טוני הילטון את התסריט עבור סרט הקומדיה הבריטית What a Carve Up! (1961), בו שיחקו סיד ג'יימס וקנת קונור.

קוני הופיע גם בטלוויזיה ובכמה סרטים, כולל עיבוד סרט של הפארסה התיאטרלית המוצלחת שלו "Not Now, Darling" (1973), אותה כתב עם ג'ון צ'פמן.

ב -1983 הקים קוני את "תיאטרון קומדיה" והפך למנהל האמנותי שלו. במהלך כהונתו ייצרה החברה למעלה מעשרים מחזות מוצלחים לאורך שנים רבות. הקומדיות של קוני משלבות תסריטים עם סיבוך מבני ודמויות הממהרות להסיק מסקנות וכך נגררות לתוצאה של קומדיית טעויות.

קוני זוכה להערכה רבה ברחבי העולם ובמיוחד בצרפת זם זכה לכינויי כבוד מאישים בעלי שם בעולם התיאטרון הצרפתי. בתי תיאטרון רבים בכל רחבי העולם מציגים עיבודים של הקומדיות שלו כולל תיאטראות ישראליים כמו הבימה והקאמרי.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
שרון קדם
4 years ago

שלום,
הייתי במוצ"ש בהצגה הזו. אחת ההצגות הרדודות ביותר שראיתי. הומור של תיכוניסטים וכך גם נראית ההצגה – כמו הצגת סיום של בי"ס.
לא ברור איך מכזו אסופה של שחקנים יוצאת כזו הצגה גרועה. צרחות, צעקות ומצבים צפויים שלא העלו אצלי ואצל זוגתי אפילו חיוך. גם הקהל בקושי צחק.
לא מומלץ!

שרון

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק