יובל שר יוסי: הזמר יובל בנאי ממשיך עם המופע החדש – כל הפרטים

יובל שר יוסי: הזמר יובל בנאי ממשיך עם המופע החדש - כל הפרטים
יובל שר יוסי: הזמר יובל בנאי ממשיך עם המופע החדש - כל הפרטים

הזמר יובל בנאי, סולן להקת משינה, ממשיך את הצלחת המופע החדש "יובל שר יוסי" בו לראשונה הוא שר משירי אביו, יוסי בנאי, ויופיע עם המופע החדש שלו במשכן לאומנויות הבמה באשדוד בחודש אוקטובר 2019. מכירת הכרטיסים למופע כבר נפתחה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

במופע "יובל שר יוסי", צפוי יובל בנאי לשיר את כל שירי יוסי בנאי המוכרים שלמעשה ליוו אותו במהלך כל השנים, בהגשה מודרנית ועכשווית אך עם שמירה על האותנטיות והאווירה המקורית המיוחדת שאפיינה היטב את יוסי. בין השירים שיבוצעו בהופעה: "אני וסימון ומואיז הקטן", "תרנגול כפרות", "שיכור ולא מיין", "אהבה בת עשרים" ועוד.

את בנאי תלווה להקת נגנים מכובדת הכוללת את עמיר 'ג'נגו' רוסיאנו בגיטרה בס, גבע אלון בגיטרות, גליה חי על הויולה, אסף רייז בתופים ולירון "פלורה" משולם בפסנתר. כמו כן, המופע יכלול גם שירים ידועים של נתן אלתרמן, ז'אק ברל, מתי כספי, ז'ורז' ברסאנס, ניסים אלוני, יוני רכטר, נעמי שמר, מוסטקי, מיכה שטרית ומשינה (שבה בנאי התארח בשיר "תחזור, תחזור").

בראיון שערך בנאי לקראת ההופעה, הוא מספר על הילדות שלו עם אביו, על התחושה לשיר באותו מקום בו אביו הופיע ועוד פרטים על המופע.

כרטיסים למופע של יובל בנאי – "יובל שר יוסי" באשדוד

ההופעה "יובל שר יוסי" תתקיים ביום שלישי ה-15 באוקטובר 2019 בשעה 21:00. מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 216 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק