יובל המבולבל ומני ממטרה בהופעה 2021: כרטיסים וכל הפרטים!

יובל המבולבל ומני ממטרה בהופעה 2021: כרטיסים וכל הפרטים!
יובל המבולבל ומני ממטרה בהופעה 2021: כרטיסים וכל הפרטים! צילום: אילן בשור, מאיה גוזלי

מצחיקים בלי הפסקה: יובל המבולבל ומני ממטרה יוצאים עם מופע חדש ל-2021 שיגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים. כמה עולים כרטיסים? ואיך קונים? הנה כל הפרטים.

בשורה משמחת להורים: כוכבי הילדים יובל המבולבל ומני ממטרה יוצאים במופע חדש שייקרא "מצחיקים בלי הפסקה" במסגרתו הם יגיעו לערים רבות ברחבי הארץ בחודשים הקרובים. בכתבה הבאה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש לרבות מידע על מכירת כרטיסים, מחירים והנחות ולוח הצגות מלא ומעודכן.

יובל המבולבל ומני ממטרה – כרטיסים ולוח הופעות 2021

המופע מצחיקים יגיע נכון לערים רבות ברחבי הארץ. להלן לוח ההצגות העדכני של המופע לחודשים הקרובים:

הצגה של מני ממטרה ויובל המבולבל – מבצעים, הנחות וכרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים להופעה החדשה של יובל המבולבל ומני ממטרה כפי שניתן לראות, עומד על 95 ש"ח ומכירת הכרטיסים לכל ההצגות מתבצעת באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא.

בשלב זה זהו המחיר הזול ביותר שמצאנו, אך אנו ממשיכים לבדוק ולהתעדכן במידע חדש ואנו ממליצים להיכנס גם לעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות" בו נעדכן בכל עת מידע על כרטיסים מוזלים והנחות.

אודות המופע מצחיקים בלי הפסקה של יובל המבולבל ומני ממטרה

ההופעות של יובל המבולבל ומני ממטרה מגיעות בדרך כלל לכמעט כל עיר בישראל ותוכלו למצוא הופעות רבות בערים כמו ירושלים, תל אביב, חיפה, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, פתח תקווה, רמת גן, קרית גת, באר שבע, אילת, נתניה, חולון, גבעתיים, בת ים, יבנה, כפר סבא, רעננה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, נהריה, קרית שמונה, טבריה, חדרה, גבעת שמואל, מודיעין ועוד.

מדובר במופע ילדים חדש שהחל בקיץ בצל החזרה לשגרה מהתקופה הקשה בה עולם התרבות עצר מלכת עקב משבר הקורונה. כזכור, הסגר על עולם התרבות לא פסח על מופעי הילדים וגרם לביטולם או דחייתם של מופעים רבים וגדולים שתוכננו.

עתה, כשהשגרה חוזרת לאט לאט לישראל, שני כוכבי הילדים המוכרים יובל המבולבל ומני ממטרה חוזרים עם המופע החדש שייקרא "מצחיקים בלי הפסקה" – מופע מוזיקלי, מצחיק וצבעוני. את המופע כתב יובל שם טוב וביים אבי דור. משך זמן המופע יהיה כשעה והוא מומלץ לילדים בגילאי 2-6. המופע כמובן יצטרך לעמוד בנהלי משרד הבריאות שיהיו תקפים לתאריכי המופע.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אלה
2 years ago

נשמח גם לרמלה ולוד בבקשה הזמנו כרטיסים למופע שבוטל והילדה מאוד בכתה שבוטל ממש בבקשה תגיד בשבילה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק