יהורם גאון הופעות 2024 – כרטיסים, מחירים, הנחות וכל הפרטים!

יהורם גאון הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים, הנחות וכל הפרטים!
יהורם גאון הופעות 2024 - כרטיסים, מחירים, הנחות וכל הפרטים!

הזמר יהורם גאון לא נותן לחיים לעצור וממשיך להופיע ברחבי הארץ גם במהלך 2024. אז היכן יופיע יהורם גאון? איפה אפשר לרכוש כרטיסים להופעות הקרובות? וכמה הם יעלו? כל זה ועוד, בכתבה המתעדכנת הבאה.

יהורם גאון, אחד הזמרים הבולטים והמצליחים ביותר בישראל שזכה גם לכבוד בתואר חתן פרס ישראל ב-2004, ממשיך לצאת להופעות לאורכה ולרוחבה של ישראל גם כשהוא כבר עובר את גיל ה-84 המופלג וממשיך למלא אולמות עם קהל רב שנותר נאמן לשיריו ולדרכו המוסיקלית הארוכה שנעה יחד ובמקביל להיסטוריה של מדינת ישראל.

גאון יצא לאחרונה בסיבוב הופעות ארצי החוגג את יום ההולדת ה-84 שלו ובה הוא מציג את כל שיריו ולהיטיו מתוך הקריירה רבת השנים שלו יחד עם תזמורת סימפונט רעננה. הסיבוב זוכה להצלחה רבה בקופות וגאון ממשיך ומייצר הופעות נוספות לבקשת הקהל.

יהורם גאון – לוח הופעות 2024

יהורם גאון יגיע ל לערים נוספות עם המופע החדש שלו. להלן לוח ההופעות העדכני ביותר שלו לחודשים הקרובים:

כרטיסים ליהורם גאון

ניתן לרכוש את הכרטיסים לכל ההופעות של יהורם גאון באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים: 141 ש"ח לאדם.

גאון נחשב לאחד הזמרים החשובים והבולטים בהיסטוריה של המוסיקה הישראלית ועשה כברת דרך ארוכה עם קריירה עשירה ומגוונת שהחלה בלהקת הנח"ל בשנת 1957, המשיכה עם להקת התרנגולים (יחד עם שייקה לוי וישראל פוליאקוב) ולאחר מכן בשלישיית גשר הירקון יחד עם אריק איינשטיין ובני אמדורסקי שנחשבה לקלאסיקה ישראלית.

ב-1965, יצא גאון לקריירת סולו ואף הוציא אלבום ראשון אך רק כשנה לאחר מכן כשהשתתף בתפקיד חייו במחזמר "קזבלן", שהפך להצלחה מסחררת, הפך לזמר מיינסטרים ולאחד המצליחים ביותר באותה התקופה. מאז ועד היום, הוציא גאון עשרות אלבומים והיה אחראי ללהיטי ענק רבים שהפכו לנכסי צאן ברזל במוסיקה הישראלית. להיטים כמו "הנני כאן", "שלום לך ארץ נהדרת", "רוזה", "השר משה מונטיפיורי", "עוד לא אהבתי די", על כל אלה" ועוד רבים.

גאון שיתף פעולה ועבד עם טובי האמנים והיוצרים במוסיקה הישראלית כמו נעמי שמר, דובי זלצר, צביקה פיק, יורם טהרלב, מתי כספי, חיים חפר, ירדנה ארזי, בעז שרעבי, עמיר בניון ועוד רבים וטובים אחרים.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות מעודכן של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אמיר דדון, אייל גולן, אברהם טל, ריטה, יהודה פוליקרדיקלה, אליעד, עברי לידר, ברי סחרוף, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס ואחרים.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

3 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ruta
5 years ago

אני חושבת שזה נהדר שיהורם גאון ממשיך להופיע. השירים שלו פשוט מקסימים וכל כך נהדרים! מה שבמיוחד יפה בשירים שלו זה שתמיד כיף לשמוע אותם ולא להפסיק, הם פשוט לא נמאסים!

יעקב לוי
4 years ago

למה המחירים כ"כ גבוהים?

רפאלי ניסן
4 years ago

הייתי בהופעה של יהורם גאון בזפאה ירושלים ב-30.12.2019 הופעה מדהימה, זמר מרגש ….

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק