יהודה פוליקר הופעות

יהודה פוליקר הופעות
יהודה פוליקר הופעות

מחפשים לרכוש כרטיסים להופעות של יהודה פוליקר בחודשים הקרובים? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה, תוכלו למצוא את כל ההופעות של יהודה פוליקר כולל מידע על רכישת כרטיסים מוזלים ובהנחה. אז איפה יופיע פוליקר? מתי? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הזמר יהודה פוליקר הנחשב לאחד מהזמרים הגדולים והבכירים ביותר בישראל, ממשיך להציג הופעות רבות ברחבי הארץ גם ב-2023 ומצליח לשמור על רלוונטיות ועל קהל נאמן גם לאחר עשרות שנים של קריירה עשירה ומפוארת. בכתבה הבאה, נציג לכם את לוח ההופעות העדכני של פוליקר ומידע נוסף על רכישת הכרטיסים להופעות.

פוליקר מציג בדרך כלל בהופעותיו את להיטיו הגדולים ביותר החל מהקריירה בלהקת בנזין ועד לאלבומים האחרונים והעכשוויים. בין הלהיטים שמבוצעים בהופעות אפשר לציין את השירים "עיניים שלי", "יום שישי", "הצל ואני", "פחות אבל כואב", " התחלה חדשה", "משמרת לילה","חלון לים התיכון", "זינגוואלה", " דברים שרציתי לומר" ועוד שירים רבים.

יהודה פוליקר לוח הופעות

כרטיסים ליהודה פוליקר

מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הנחות ומבצעים להופעות של יהודה פוליקר

לא מצאנו בשלב זה הנחה או מבצע להופעות של יהודה פוליקר אנו ממשיכים לחפש ולעדכן בכל עת מידע על הנחות או מבצעים חדשים. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו ותוכלו להתעדכן בזמן אמת בכל מידע חדש.

שירים פופולריים של יהודה פוליקר

כבר כשהתחיל את הקריירה המוסיקלית עם להקת בנזין בשנות ה-80, יהודה פוליקר הציג סגנון חדש וייחודי בנוף המוסיקה הישראלית. לאחר פירוק הלהקה, המשיך פוליקר לקריירת סולו מצליחה ומיד עם הוצאת אלבומו הראשון "עיניים שלי", הצליח לשלב את הסגנון היווני יחד עם הסגנון הישראלי גם בנגינה וגם בלחנים ועד היום הוא נחשב לאחד החלוצים בתחום.

 

במהלך הקריירה הארוכה שלו, הצליח פוליקר לשחרר להיטי ענק רבים שהפכו לקלאסיקות נצחיות. האלבום "אפר ואבק" שהוציא בשנת 1988 ועסק בדור השני לשואה,  הוא אחד האלבומים המצליחים ביותר שלו ואחד הידועים במוסיקה הישראלית בכלל. פוליקר הספיק לשתף פעולה עם אמנים ויוצרים ישראלים רבים ביניהם יעקב גלעד, גידי גוב, יהודית תמיר, יהונתן גפן אהוד מנור, ריקי גל, יזהר אשדות ועוד אמנים רבים. פוליקר ממשיך לשמור על קשר רציף עם קהל מעריציו ומרבה להופיע בהופעות רבות ברחבי הארץ באופן קבוע.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות מעודכן של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאוןריטה, עומר אדם, אנה זק, חנן בן ארי, אמיר דדון, עידן רייכלאליעד, דיקלה, אברהם טל, עברי לידר, אייל גולן, ברי סחרוף, אביתר בנאי, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס,  ואחרים.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יהודה מגן
4 years ago

שלום
היכן ניתן להשיג הנחה למופע אפר ואבק של יהודה פוליקר ?

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק