חנן בן ארי הופעות וכרטיסים – 3 מופעים באקספו ת"א בחודש אפריל 2024!

חנן בן ארי הופעות וכרטיסים - 3 מופעים באקספו ת"א בחודש אפריל 2024!
חנן בן ארי הופעות וכרטיסים - 3 מופעים באקספו ת"א בחודש אפריל 2024!

הזמר המצליח חנן בן ארי חוזר להופיע ויציג הופעות חדשות לקהל הרב שחיכה חודשים ארוכים. אז איפה יתקיימו ההופעות הקרובות? כמה עולים כרטיסים? ואיפה מוצאים הנחות? קבלו את לוח ההופעות של חנן בן ארי.

חנן בן ארי משתייך לחבורה חדשה של זמרים דתיים צעירים שהצליחו לפתוח את מחסום המגזר ולהגיע אל לב המיינסטרים של המוסיקה הישראלית. יחד איתו ברשימה זו נמצאים גם הזמרים ישי ריבו, ארז בן ארי ואחרים. בניגוד לזמרים כמו אביתר בנאי או אהוד בנאי שהגיעו מהעולם החילוני וחזרו בתשובה שנים רבות לאחר מכן, בן ארי ושאר החבורה, עשו דרך ארוכה וקשה ויותר אל המיינסטרים הישראלי כשהם לא פוחדים מהכיפה ומהסטריאוטיפים שמאחוריה. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על לוח ההופעות של חנן בן ארי כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

חנן בן ארי לוח הופעות

חנן בן ארי יציג סדרה של 3 הופעות גדולות ומושקעות במתחם אקספו ת"א בתאריכים 18,19 וה-24 באפריל 2024. המופעים יתקיימו בביתן 2.

כרטיסים לחנן בן ארי

מכירת הכרטיסים לכל המופעים של חנן בן ארי באקספו ת"א נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים מתחיל ב-149 ש"ח.

בן ארי הוא אחד הזמרים המושמעים ביותר ברדיו וברשת, מופיע בקביעות בפסטיבלים גדולים ובמועדוני זאפה השונים וזוכה להערכה רבה הן בקרב הקהל הישראלי והן בקרב "הברנז'ה" החילונית. הוא הספיק לזכות בתארים רבים כמו זכייה בשיר השנה של אקו"ם, מצעד השנתי של גלגלצ ועוד.

הנחות

אנו עושים ככל שביכולתינו למצוא מידע על הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להופעות של חנן בן ארי. היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו שם אנו מעדכנים מידע חדש בזמן אמת.

אודות חנן בן ארי

החשיפה הגדולה הראשונה של חנן בן ארי החלה עם הוצאת הסינגל "ממך עד אליי" שהפך להצלחה מיידית וזכה להשמעות רבות בגלגלצ ובתחנות רדיו נוספות. בעזרת אתר מימון המונים ותרומה גדולה מהמעריצים, הוציא בן ארי את אלבומו הראשון "איזון" שכלל להיטים גדולים נוספים כמו "אמא אם הייתי" וכמובן להיטו המפורסם ביותר "החיים שלנו תותים".

אלבומו השני "לא לבד" שיצא באפריל השנה, כלל גם הוא להיטים רבים כגון "ויקיפדיה", "תודה שאת", "מה אתה רוצה ממני", "בשורות טובות", "לא לבד" ועוד. בן ארי כבר הספיק לשתף פעולה עם אמנים מובילים במוסיקה הישראלית כמו עברי לידר, קרן פלס, משה פרץ ואחרים והוא מרבה להופיע בהופעות קטנות לצד גדולות ברחבי הארץ.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם כתבות מעודכנות עם לוח הופעות עדכני של האמנים המובילים בישראל. אתם מוזמנים להיכנס לעמודי האמנים כאן באתר "קצת תרבות" ולצפות בלוח הופעות עדכני של אמנים רבים כמו: יהורם גאון, אייל גולן, עומר אדם, ריטה, אנה זק, אמיר דדון, אברהם טל, יהודה פוליקר, אליעד, עברי לידר, עידן רייכל, ברי סחרוף, אביתר בנאידיקלה, שחר חסון, שלום אסייג, שלמה ארצי, קרן פלס ואחרים.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק