תערוכת חיות ליל קיץ במוזיאון א"י בתל אביב 2019 – כרטיסים וכל הפרטים!

תערוכת חיות ליל קיץ במוזיאון א"י בתל אביב 2019 - כרטיסים וכל הפרטים!
תערוכת חיות ליל קיץ במוזיאון א"י בתל אביב 2019 - כרטיסים וכל הפרטים!. איור: עינת צרפתי.

תערוכה חדשה לילדים ולמשפחה בשם "חיות ליל קיץ", תעלה החל מה-20 ביולי 2019 במוזיאון א"י תל אביב ותציג פסלים ענקיים של חיות שונות שיצר האמן הידוע אהרל'ה בן-אריה. כמה יעלו כרטיסים? איפה תוכלו לקנות? ואיך תוכלו לקנות כרטיסים בהנחה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב יציג תערוכה חדשה לילדים ולכל המשפחה בקיץ 2019 הקרוב שתיקרא "חיות ליל קיץ" ובה יוצגו עשרות פסלי ענק בצורות של חיות שונות פרי יצירתו של האמן אהרל'ה בן-אריה. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא מידע על התאריכים, רכישת כרטיסים, מחירים ומידע נוסף.

התערוכה החדשה "חיות ליל קיץ" במוז"א (מוזיאון א"י בתל אביב) תעלה במהלך החופש הגדול 2019 החל מ-20 ביולי ותימשך עד ל-31 באוגוסט 2019. התערוכה תציג כ-30 פסלים ודגמי ענק בגובה של כ-6 מטרים של חיות שונות כגון פיל, נחש, חרגול, דג, צפרדע, סוס וכד'. התערוכה מיועדת לילדים ולמשפחה כשהילדים יוזמנו לגעת ולהתרשם בידיהם בפסלי הענק.

את הפסלים שיוצגו בתערוכת חיות ליל קיץ, יצר הפסל והאמן אהרל'ה בן-אריה שמתמחה בפיסול פסלי ענק ופסלים רבים שלו מוצגים בעשרות פארקים וגנים ציבוריים ברחבי ישראל וגם ברחבי העולם. הפסלים ימוקמו בחצר המוזיאון ויעוצבו כשילוב של גן חיות קדמוני עם תערוכת אומנותית מודרנית ובת זמננו. אוצר התערוכה הוא יובל סער והסופרת והמאיירת היא עינת צרפתי.

כרטיסים לתערוכת חיות ליל קיץ 2019 – מהם מחירי הכרטיסים? ואיפה קונים?

מחיר הכרטיסים לתערוכה עומד על 90 ש"ח לאדם למחיר רגיל (75 ש"ח במכירה מוקדמת לשבוע בלבד) או 275 ש"ח לכרטיס משפחתי. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וניתן לרכוש אונליין את הכרטיסים באמצעות אתר משרד הכרטיסים "איוונטים".

הנחות ומבצעים

כאמור, המחיר הרגיל עומד על 90 ש"ח, אך המקדימים לרכוש בשבוע הקרוב, יוכלו ליהנות מהנחת מכירה מוקדמת שבה הכרטיסים יימכרו ב-75 ש"ח בלבד. המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו נמשיך לעדכן בכל מידע חדש בנוגע להנחות או הטבות לתערוכה.

תערוכת חיות ליל קיץ 2019, מצטרפת לשורה ארוכה של אירועים חדשים שנפתחו לאחרונה לחופש הגדול 2019 כמו למשל פסטיבל כוכבי הרשת פלייקון 2019 באקספו ת"א, ביג מג'יק סירקוס בכפר הירוק ועוד אירועים רבים. לחצו כאן לכל ההצגות והאירועים בחופש הגדול 2019.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
סופי סיידא
4 years ago

ביקרתי בתערוכה עם הנכד בן השש .
הרעיון הוא מקסים הביצוע הרבה פחות. זה מזכיר מעט גני שעשועים מיוחדים. נכון שהילד נהנה אבל באותה מידה הוא היה נהנה גם בגן שעשועים .
מחיר הכרטיס לא מצדיק את המקום, לדעתי היה ביזבוז זמן.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק