להקת חופש שכטר בישראל 2019 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

להקת חופש שכטר בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
להקת חופש שכטר בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

עונת המחול החדשה ל-2019 של האופרה הישראלית תביא לכאן בחודש נובמבר 2019 הקרוב, את להקת המחול המצליחה של חופש שכטר הישראלי עם המופע החדש שלו "גראנד פינאלה". כמה יעלו כרטיסים? והיכן תוכלו לקנות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

להקת המחול האיכותי חופש שכטר של הכוריאוגרף הישראלי/בינלאומי החי ופועל בבריטניה, תגיע לישראל במסגרת עונת המחול החדשה של האופרה הישראלית ל-2019 ותקיים כאן סדרת הופעות במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש נובמבר 2019. בהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא מידע נוסף על מחירי הכרטיסים, לוח הופעות מעודכן ועוד.

לרכישת כרטיסים מהירה להופעה של להקת חופש שכטר בישראל באמצעות קנייה מאובטחת לחצו כאן

המופע איתו תגיע הלהקה לישראל בחורף 2019, הוא המופע "גראנד פינאלה" – יצירה חדשה של הכוריאוגרף המוערך שזכתה לשבחים ולביקורות מעולות ברחבי העולם וכבר הספיקה להציג הופעות בכמה במות מהחשובות בעולם. שכטר כתב הן את הכוריאוגרפיה והן את המוסיקה למופע החדש שיימשך כשעתיים.

חופש שכטר, ירושלמי במקור, פועל כבר לא מעט שנים בבריטניה ומקפץ עם להקתו המצליחה בכל רחבי העולם. עבודתו זוכה להצלחה והערכה רבה בקרב אנשי המחול בעולם. לפני כמהשנים הוא אף זכה למועמדות לפרסי הטוני על אחת מעבודותיו.

בצעירותו, עבד שכטר עם להקת בת שבע הישראלית אליה התקבל ללא ניסיון רציני. כמה שנים לאחר מכן, עבר להתגורר בבריטניה יחד עם בת זוגתו – רקדנית בת שבע גם כן, ושם ניסה את דרכו בנגינה על תופים והשתתפות בהרכבי רוק אך לבסוף, הצליח להתברג בתיאטרון לונדוני קטן בשם "The Place".

הכוריאוגרף וראש התיאטרון ג'ון אשפורד, שאחראי גם לגילויו של הכוריאוגרף המצליח ויין מקרגור, הבין מיד את הפוטנציאל הגלום בשכטר והציע לו להיות אמן שותף. משם הדרך הייתה סלולה ושכטר הפך עם השנים לאחת הדמויות הבולטות והחשובות במחול הבריטי בפרט ובעולם בכלל.

ההופעה של חופש שכטר בישראל בנובמבר 2019 – מהם מחירי הכרטיסים ואיפה קונים?

ההופעות של להקת חופש שכטר בישראל יתקיימו בין התאריכים 27 ועד ה-30 בנובמבר 2019 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. הופעה אחת תהיה ביום שיש בצהריים בשעה 13:00 ושאר ההופעות יהיו מופעי ערב בשעה 20:00. מחירי הכרטיסים להופעה נעים בין 166 ל-366 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא.

להלן לוח ההופעות המלא של הלהקה בישראל בנובמבר הקרוב:

תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה 62 כרטיסים
166 – 336 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 64 כרטיסים
166 – 336 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 62 כרטיסים
166 – 336 ₪
רכישת כרטיסים
המשכן לאמנויות הבמה 74 כרטיסים
166 – 336 ₪
רכישת כרטיסים

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
יגאל
4 years ago

להקה מצויינת.ראיתי גם את המופע הקודם שלהם…

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק