ההצגה זרים מושלמים – הבימה

זרים מושלמים הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח!
זרים מושלמים הבימה - כרטיסים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח!

תיאטרון הבימה ממשיך להריץ גם ב-2024 את ההצגה המצליחה "זרים מושלמים" בכיכובם של תומר שרון וריקי בליך המבוססת על הסרט המצליח. מהו לוח ההצגות העדכני של ההצגה? מה מחיר הכרטיסים? ואיפה תמצאו כרטיסים מוזלים ב-100 ש"ח במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הבימה ממשיך להחזיר את ההצגות שלו במסגרת העונה החדשה ומעלה את ההצגה "זרים מושלמים" המבוססת על סרט הקולנוע האיטלקי המצליח של פאולו ג'נובזה. בעמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההצגות העדכני של ההצגה ומידע על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

זרים מושלמים הבימה לוח הצגות 2024

ההצגה זרים מושלמים תרוץ בתיאטרון הבימה באולם מסקין לאורך החודשים הקרובים ב-2024. להלן לוח ההצגות של זרים מושלמים בתקופה הקרובה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 10 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה וחצי
תיאטרון הבימה תל אביב - אולם מסקין 28 כרטיסים
100
רכישת כרטיסים שעה וחצי

זרים מושלמים הצגה – כרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים להצגה זרים מושלמים עומד בקופות הבימה על 220 ש"ח אך ניתן לרכוש כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת ובתאריכים מסויימים החל מ-100 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

את ההצגה החדשה זרים מושלמים בהבימה, ביים נתן דטנר על פי עיבוד ותרגום של ארז דריגס. ריקי בליך ותומר שרון יככבו בהצגה יחד עם נתי רביץ, מורדי גרשון, פיני קדרון, מאיה מעוז וספיר אזולאי. שני טור אחראית על עיצוב התפאורה ומירי לזר על התנועה והעריכה המוזיקלית.

מאז החלה ההצגה זרים מושלמים לרוץ בתיאטרון הבימה, זכתה ההצגה לביקורות מעולות ולהצלחה רבה בקופות הכרטיסים כשהקהל הישראלי משקיע ומגיע לצפות בהצגה.

זרים מושלמים תקציר ועלילת ההצגה

הסיפור הבסיסי של העלילה הוא די פשוט ומציג קבוצה של חברים שנפגשים לארוחת ערב, כאשר אחת המשתתפות, מציעה כאתגר, משחק ובו כולם צריכים להניח את הטלפונים הסלולריים שלהם על השולחן ולחשוף בפני כולם כל הודעה או שיחה שהם יקבלו. מכאן, העלילה מסתבכת והחברים מגלים כי הם אינם מכירים אחד את השני כפי שהם חשבו.

הסרט האיטלקי "זרים מושלמים" עליו מבוססת ההצגה, יצא ב-2016 בבכורה באיטליה והיה אחד הסרטים המצליחים במדינה. הסרט הוקרן גם בישראל והצליח למשוך כ-300 אלף ישראלים לבתי הקולנוע.

זרים מושלמים הצגה – ביקורת

הסרט "זרים מושלמים" זכה להצלחה גדולה וקיבל בפרסים רבים ובראשם את תואר "הסרט הטוב ביותר" באוסקר האיטלקי. גם בקופות בתי הקולנוע, זכה הסרט להצלחה אדירה והצליח לגרוף 16 מיליון יורו רק באיטליה. ביקורות המבקרים ברשת על הסרט היו ברובן חיוביות והוא קיבל ציונים טובים באתר imdb, rotten tomatos ואתרים נוספים.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

 

הצגות נוספות בתיאטרון הבימה:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
לזר
4 years ago

את הסרט ראיתי לפני כמה שנים והוא בהחלט היה מצוין. על ההצגה אני שומע פעם ראשונה. נתן דטנר הוא אחד האנשים המוערכים ביותר עליי אז ככה שזה נשמע מתכון מוצלח.

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק