ונסה מיי בישראל 2019 – כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

ונסה מיי בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!ונסה מיי בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!
ונסה מיי בישראל 2019 - כרטיסים, מחירים וכל מה שצריך לדעת!

הכנרית הבינלאומית והוירטואוזית ונסה מיי (Vanessa Mae) תגיע להופעת ענק בישראל שתתקיים בהיכל מנורה בתל אביב ב-28 באוקטובר 2019. למרות שתופיע במנורה, האולם ייערך ל-3000 איש בלבד וכמות הכרטיסים תהיה מוגבלת. אז איך תשריינו לכם כרטיסים? וכמה זה יעלה? אתר "קצת תרבות" עושה לכם סדר בכל הפרטים.

הכנרית והמוסיקאית הבריטית/סינגפורית ונסה מיי (Vanessa Mae) הנחשבת לאחת מהמוסיקאיות הטובות והמצליחות ביותר בעולם, תגיע גם לישראל בקרוב להופעה ייחודית וחד פעמית. זה יקרה ב-28 באוקטובר 2019 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב שיהפוך לערב אחד למתכונת של "תיאטרון" ויכיל רק כ-3000 איש בלבד, זאת כדי ליצור אווירה אינטימית ואישית יותר.

לרכישת כרטיסים מהירה ומאובטחת להופעה של ונסה מיי בישראל ב-2019 לחצו כאן

את הופעתה של ונסה מיי בישראל, ילוו הרכב נגני סימפונט רעננה ומקהלת האנסמבל הקולי "זמרי קולגיום תל אביב" שיעניקו להופעה נופך גדול ומרשים. מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר שכאמור, רק 3000 כרטיסים בלבד, יימכרו להופעה. פרטים נוספים על מחירי הכרטיסים ועל המכירה, תמצאו בהמשך העמוד.

ונסה מיי, (שמה המלא הוא Vanessa-Mae Vanakorn Nicholson) נחשבת כיום לאחת מחמשת המוסיקאים המובילים בעולם ומחזיקה בקריירה מפוארת של הישגים גדולים ומרשימים. ב-2006 למשל, היא הוגדרה כמוסיקאית המרוויחה ביותר מתחת גיל 30 בבריטניה, וצברה הישגים ותארים נוספים גם מחוץ לבריטניה ברחבי העולם.

מיי בת ה-40 בלבד, הספיקה לעשות כבר כמעט כל דבר במהלך הקריירה הענפה והמפוארת שלה. היא התחילה את קריירת המוסיקה בגיל צעיר מאוד, וכבר בגיל 13, רשמה שיא גינס כשהייתה הסולנית הצעירה ביותר שהקליטה את הקונצ'רטו לפסנתר של בטהובן ושל צ'ייקובסקי. מיי נולדה בסינגפור, אך עברה ללונדון יחד עם משפחתה כשהייתה בת 4, ושם רשמה את הצלחותיה הגדולות.

במהלך הקריירה המרשימה שלה, הספיקה מיי להופיע בקונצרטים וירטואוזיים ומופעי ענק ברחבי העולם. כך למשל, היא הופיעה בלב הצ'איינה טאון בכיכר לסטר בלונדון בחגיגות ערב השנה הסינית החדשה. כמו כן, היא הופיעה באופן בלעדי עבור 26 ראשי ממשלת אסיה-אירופה ובסגירה הרשמית של ועידת ASEM 2 Asia–Europe Meeting בארמון בקינגהאם בבריטניה.

מיי מכרה עשרות מיליוני עותקים מאלבומיה והופיעה מול מיליוני צופים בעשרות רבות של הופעות ענק ברחבי העולם. עם השנים, צברה ורשמה עוד תארים ושיאים רבים, כשחלק גדול מהם, הספיקה לעשות עוד לפני גיל 20. במקביל, לקריירה המוסיקלית שלה, מיי הייתה בעבר גם ספורטאית אולימפית כגולשת סקי, ואף השתתפה בתחרות אולימפית רשמית באולימפיאדת החורף 2014 (מיי הודחה באותה תחרות באשמת שחיתות, אך בסופו של יום, היה מדובר בטעות. מיי הוחזרה, והוועדה אף התנצלה על כך).

סגנונה המוסיקלי של מיי

סגנון הנגינה של מיי הנחשב לייחודי ולוירטואוזי במיוחד, יחד עם הפתיחות שלה לשלב את המוסיקה הקלאסית, עם סגנונות מוסיקליים רבים כמו למשל ג'אז, פופ, רגאיי וכד', הוא זה שככל כנראה גרם להצלחתה הגדולה. מאידך, הגישה הפתוחה שלה, הביאה עליה גם ביקורות מצד מבקרים שונים מעולם המוסיקה השמרני, אך הקהל העולמי הרחב, הצביעה ברגליים ובארנק כשעשרות מיליוני עותקים מאלבומיה נמכרו ברחבי העולם.

לצד מוסיקאים ידועים גדולים כמו דיוויד גארט למשל ואחרים, יצרה מיי סגנון מוסיקלי חדש, שאף פתח את הדלת בפני אמנים רבים חדשים ובפני דור שלם של מוסיקאים צעירים נוספים.

כרטיסים לונסה מיי בישראל 2019 – מהם מחירי הכרטיסים? ואיפה ניתן לרכוש?

כאמור, ההופעה של ונסה מיי בישראל תתקיים ב-28 באוקטובר 2019 בהיכל מנורה ת"א בשעה 21:00 בערב (השעות הסופיות עשויות להשתנות). מכירת הכרטיסים נפתחה הבוקר, כשרק 3000 כרטיסים הוקצו למופע, שייערך במתכונת אינטימית ומצומצמת בהיכל.

מחירי הכרטיסים ינועו בשלוש רמות מחיר שונות. המחירים יתחילו ב-345 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר, 445 ש"ח לכרטיסים במקומות משופרים ו-495 לכרטיסים במקומות הטובים ביותר. מכירת כל סוגי הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הנחות ומבצעים

אין בידינו מידע קונקרטי על מבצעים או הנחות להופעה של ונסה מיי בישראל, אך אתם מוזמנים להמשיך ולעקוב אחרינו כאן בעמוד זה, המתעדכן בכל עת עם מידע חדש לגבי ההופעה, ובעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

;

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
דוק
4 years ago

אמנית מעולה. שאפו למפיקים שהביאו אותה לישראל!

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק