השקר בית ליסין – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019

השקר בית ליסין - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019
השקר בית ליסין - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019

אבי קושניר וליליאן ברטו מככבים ואילו ליאור אשכנזי הפעם מביים. כל מה שצריך לדעת על ההצגה החדשה "השקר" של בית ליסין. באילו ערים מציגה ההצגה ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-71 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין ממשיך לייבא לישראל את ההצגות המצליחות של יצרן הלהיטים הצרפתי, המחזאי פלוריאן זלר, ומציג עיבוד ישראלי חדש לקומדיה שלו – "השקר" בכיכובם של אבי קושניר וליליאן ברטו ובבימויו של ליאור אשכנזי. בעמוד זה, תוכלו למצוא לוח הצגות של ההצגה השקר ברחבי הארץ ומידע נוסף על כרטיסים, הנחות, רשימת משתתפים ועוד מידע רב.

השקר בית ליסין – לוח הצגות 2019

ההצגה השקר תציג הצגות בתיאטרון בית ליסין בבית החייל בתל אביב. להלן לוח ההצגות של השקר לחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו בית החייל 34 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסים
בית החייל 34 כרטיסים
71 ₪
רכישת כרטיסים

השקר בית ליסין כרטיסים ב-71 ש"ח בלבד במקום 220 ש"ח

מחיר כרטיסים להצגה השקר בקופות של בית ליסין נע בין 220 ל-250 ש"ח אך באמצעות האתר הבא תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בכמות מוגבלת להצגה השקר החל מ-71 ש"ח.

ההצגה השקר שעלתה בתיאטרון בית ליסין בתחילת השנה, היא הצגה חדשה של זלר שמהווה המשך ישיר להצגה הקודמת שלו "האמת", כאשר הפעם, הוא מנסה להראות באמצעות ההצגה כי כל שקר, יכול להיות גם אמת וזאת על רקע בגידה ושקרים בחיי נישואין ובדילמה – האם יש לגלות לחברה הטובה ביותר, כי בעלה בוגד בה?

מדובר בהצגה מושקעת של בית ליסין שמככבים בה השחקנים אבי קושניר, ליליאן ברטו, עדי גילת וחי מאור. על הבימוי אחראי השחקן הידוע ליאור אשכנזי שהחליט הפעם לעבור אל מאחורי הקלעים ולביים לראשונה בחייו בתיאטרון רפרטוארי, את המחזה המצליח. גם בצד המוזיקלי, השקיע בית ליסין והביא את המוזיקאי הידוע דניאל סולומון שכתב את המוסיקה להצגה.

המחזאי הצרפתי פלוריאן זלר בן ה-39 הוא אחד המחזאים המצליחים ביותר בעולם ונחשב ל"מכונת להיטים" בתחום הקומדיות. ההצגות הקודמות שכתב כמו "האמת", "האבא" או "שעה של שקט" (שזכו גם הן לעיבוד ישראלי בבית ליסין), זכו להצלחה פנומנלית בצרפת וברחבי בעולם.

זלר כתב את השקר כבר ב-2014 וכיכב בו השחקן הצרפתי פייר ארדיטי, שגם כיכב בהצגה הקודמת של זלר – "האמת".

השקר בית ליסין – עלילת ההצגה

עלילת ההצגה השקר עוסקת בזוג חברים הנפגש לארוחת ערב. לקראת המפגש, אליס (ליליאן ברטו) מספרת לבעלה פול (אבי קושניר), שראתה עם חברו מישל (חי מאור) מנשק בחורה אחרת והיא חושדת שהוא בוגד באשתו לורנס (עדי גילת) שהיא גם חברתה הטובה. אליס מתלבטת האם לספר ללורנס על המקרה, ובכך פותחת בסדרה של דיאלוגים הנעים בין שקרים ואמיתות שנעות יחד ובמקביל עד לסוף ההצגה.

ההצגה השקר בית ליסין – רשימת משתתפים מלאה

את המחזה כתב המחזאי הצרפתי פלוריאן זלר, התרגום מאת דורי פרנס, בימוי: ליאור אשכנזי, תפאורה ותלבושות: אורנה סמורגונסקי, מוסיקה: דניאל סלומון, תאורה: דולב ציגל, תנועה: קים גורדון. שחקנים: אבי קושניר, ליליאן ברטו, עדי גילת וחי מאור.
מחליף: איתי פולישוק.

השקר ביקורת

ההצגה זכתה לביקורות אוהדות במיוחד במרבית אתרי התרבות בישראל. עיתונאי התרבות צבי גורן שיבח את ההצגה וציין לטובה את הבימוי המצויין של ליאור אשכנזי ואת כל הצוות שמסביב לעיבוד הישראלי הכולל את דורי פרנס בתרגום, אורנה סמורגונסקי בתפאורה ואחרים. גורן שיבח גם את המשחק של קושניר וברטו והמליץ ללכת להצגה בשורה התחתונה.

גם בלוגרים נוספים ברשת, הכותבים באופן קבוע ביקורת הצגות, העניקו להצגה ציונים טובים מאוד וההערכה באופן כללי, היא כי מדובר בהצגה מומלצת וטובה שתעביר לכם כשעה וחצי של חוויה בימתית מוצלחת.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו מיקה שלי, סימני דרך, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, זרים מושלמים, סוס אחד נכנס לבר, אנשים, מקומות ודברים, התקווה, אורסטיאה, פרידה, רודף העפיפונים, שבעה, עושה כרצונו, מרי פופינס, מאחורי הגדר, גבעת חלפון אינה עונה, קן הקוקיה, המחזמר זה אני, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אורי
4 years ago

אחלה הצגה השקר בבית ליסין. ראיתי אותה בשבוע שעבר וממליץ בחום. משחק מצוין של כל המשתתפים, וגם המוסיקה של סולומון מצויינת.

כרטיסים בזול מאוד ביחס להצגות אחרות. חבל לפספס…

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק