"רציתי שתדעי" – הראל מויאל בשיר חדש והופעות חדשות בקיץ 2019

"רציתי שתדעי" - הראל מויאל בשיר חדש והופעות חדשות בקיץ 2019
"רציתי שתדעי" - הראל מויאל בשיר חדש והופעות חדשות בקיץ 2019

הזמר הראל מויאל משיק הבוקר (יום א') סינגל חדש בשם "רציתי שתדעי" מתוך אלבום חדש ושישי במספר, עליו הוא עובד בימים אלו ומתוכו כבר פורסמו שלושה שירים חדשים. האלבום צפוי לצאת בקרוב.

השיר החדש של מויאל "רציתי שתדעי" הוא בלדת אהבה המכוון לעונת החתונות 2019 כשמויאל כתב אותו לאשתו על הרגעים המשותפים בחייהם, על ההיכרות ועל האתגרים שעומדים בפניהם.

האלבום החדש של הראל מויאל שייצא מתישהו במהלך 2019 ישלב בתוכו את הסגנון המוסיקלי המאפיין את מויאל המשלב בין רוק, פופ ומוסיקה אתנית. מויאל כבר השיק שלושה סינגלים מתוך האלבום החדש ("מחשבות ,""חכי שאחזור" ו"שומר עליך") והבוקר הוא משיק את הסינגל הרביעי – "רציתי שתדעי".

מאז שפרץ אל תעשיית המוסיקה לפני כעשר שנים בתוכנית "כוכב נולד", ממשיך מויאל לבסס את מעמדו במוסיקה הישראלית ומציג קו מוסיקלי וסגנון ייחודי. מויאל מקפיד להופיע הרבה ברחבי הארץ כשהוא מצליח למשוך להופעות שלו קהל רב ומגוון.

הראל מויאל – לוח הופעות 2019 וכרטיסים

לוח ההופעות הקרובות של הראל מויאל כולל 2 הופעות קרובות לחודשים הבאים. ב-3 ביוני 2019, יופיע מויאל במועדון זאפה תל אביב וב-20 באוגוסט 2019 יופיע במועדון זאפה ירושלים. את הכרטיסים להופעות של הראל מויאל ניתן לרכוש באתר "זאפה".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק