הצגות ילדים בשבת הקרובה - כרטיסים, הנחות, המלצות וכל הפרטים!

ברוכים הבאים לעמוד של הצגות ילדים בשבת באתר קצת תרבות. כאן תמצאו את כל אירועי הילדים שמתקיימים בשבת כמו למשל הצגות ילדים, מופעים, פסטיבלים, תערוכות, ירידים, סדנאות, פעילויות וכד'. שימו לב: העמוד יתעדכן בזמן אמת בכל הצגת ילדים חדשה לכן כדאי לבקר מדי פעם ולהתעדכן. כמו כן, מומלץ לבדוק גם את עמוד הצגות ילדים שלנו בו תוכלו למצוא את כל הצגות הילדים המומלצות ביותר ברחבי הארץ עם מידע על רכישת כרטיסים.

הצגות ילדים בשבת 2023 - כרטיסים, הנחות, המלצות וכל הפרטים!

תוכן עניינים

הצגות ילדים לשבת הקרובה

כל מה שצריך לדעת על הצגות ילדים מומלצות לשבת

לשבת במדינת ישראל, משמעויות רבות והשלכות רבות. בבסיס, מדובר במשמעות דתית יהודית שהצטברה והפכה עם השנים למסורת ארוכה בה עוצרים הכל ונחים מכל הפעילויות והמאמץ של כל השבוע. עבור אלו שלא "שומרים" שבת, יום זה מהווה יום לבילוי משפחתי עם הילדים בלי הלחץ של השיגרה.

ישנן אינספור פעילויות שניתן לבלות בהם עם הילדים בשבת. רבים מהישראלים נוהגים לצאת ולטייל בשמורות הטבע הרבים, אחרים יבחרו ללכת לים או לבריכה (בקיץ) ויהיו כאלו שיבחרו לצאת לפיקניק באחד הפארקים שלי הבית.

עם השנים, נוצרה מסורת נוספת של פעילות משפחתית בשבת, והיא – הצגות הילדים. במשך עשורים רבים, תוכלו למצוא בישראל אינספור הצגות ילדים מכל הסוגים ולכל הגילאים הפזורים ברחבי הארץ. את ההצגות מעלים בראש ובראשונה בתי התיאטרון הגדולים בישראל כמו הבימה, הקאמרי, בית ליסין וכד' שמציגים הצגות מיוחדות לילדים בשבת, אך גם ניתן למצוא יוזמות פרטיות וקטנות יותר של בתי תיאטרון ייעודיים לילדים.

למשל תיאטרון אורנה פורת שמציע מדי שנה מגוון עצום של הצגות ילדים שונות מכל הסוגים ורבים מהן מוצגות בשבת. בניגוד לדעה הרווחת, הצגות אלו לא מציגות אך ורק בתל אביב, אלא תוכלו למצוא אותן בכל רחבי הארץ מצפון הארץ ועד דרום הארץ.

הערים המובילות שבהן תוכלו למצוא לא מעט הצגות ילדים בשבת הן חיפה, ירושלים, ראשון לציון, פתח תקווה, גבעתיים, רמת גן, כרמיאל, באר שבע, עפולה, קרית גת, קרית ביאליק, קרית חיים, קרית מוצקין, חולון, בת ים, קרית אונו, גבעת שמואל ועוד ועוד.

בין ההצגות הילדים הרבות שמציגות כיום בישראל, תוכלו למצוא גם לא מעט כוכבי ילדים מוכרים כמו יובל המבולבל, מיקי, מיכל הקטנה, רינת גבאי, רוי בוי, הדוד חיים, מולי וצומי, מני ממטרה, סבא טוביה ועוד רבים וטובים.

בעמוד זה של אתר "קצת תרבות" תוכלו למצוא את כל המידע העדכני של הצגות ילדים בשבת לרבות מידע על התאריכים ושעות הפעילות, מחירי כרטיסים ואופן רכישתם, הנחות, מבצעים, קופונים וכרטיסים מוזלים, רשימת שחקנים והעוסקים במלאכה, ביקורות, המלצות וטיפים.