המחזמר "חלומות של אחרים" על שיריו עידן רייכל – כרטיסים וכל הפרטים!

חלומות של אחרים מחזמר עידן רייכל כרטיסים
המחזמר "חלומות של אחרים" על שיריו עידן רייכל - כרטיסים וכל הפרטים!

מחזמר חדש על שיריו של עידן רייכל שייקרא "חלומות של אחרים" ירוץ בבימות בערים ברחבי הארץ ב-2020. מתן שביט ישחק בפקיד הראשי ומשה קפטן יביים. מתי זה יקרה? ומה עם כרטיסים? כל הפרטים בפנים. כתבה מתעדכנת.

אחרי אינספור זמרים כמו אריק איינשטיין, צביקה פיק ועוד רבים, עכשיו מגיע גם תורו של עידן רייכל לזכות במחזמר נוצץ, והבוקר מתפרסמות בעיתונות ידיעות על מחזמר חדש שייקרא חלומות של אחרים ויבוסס על להיטיו הרבים והבלתי נגמרים של עידן רייכל – אחת היוצרים והמלחינים הפוריים ביותר במוזיקה הישראלית.

המחזמר החדש יופק על ידי תיאטרון השעה הישראלי וייצא לסיבוב הופעות בערים רבות ברחבי הארץ במהלך 2020 כאשר המופע הראשון יקרה כבר ב-16 מרץ 2020 בהיכל התרבות קריית גת. השחקנים שייקחו חלק במחזמר החדש הם מתן שביט אלדר בריטמן, יעל צדוק, שירן הוברמן, דביר מזי"א, אליעד סודאי, ויקטור סבג, אביב כרמי, עדי ארד, עדי אייזנמן ורועי מלכה.

עלילת ההצגה על עידן רייכל "חלומות של אחרים" כבר פורסמה והיא תעסוק בשני צעירים – עדן ואדם (שיגולם ע"י מתן שביט) שנפגשים במחנה מוזיקה יוקרתי. אדם מנסה להתגבר על פחדיו הרבים והמפגש שלו עם עדן רק מעוררת בו פחדים נוספים, ובמהלך המחנה הוא ייצא למסע בו הוא יצטרך לגלות את כשרונו ולהתמודד עם הפחדים והחששות לקראת מופע הסיום של המחנה.

המחזמר יכלול כמובן את להיטיו הגדולים ביותר של רייכל כולל גם כאלו חדשים יחסית כמו "שבט אחים ואחיות". בין השירים שיכללו במחזמר: "לפני שייגמר", "ממעמקים", "אם תבואי אלי", "מילים יפות מאלה", "יש בי עוד כוח", "רוב השעות" וכמובן "חלומות של אחרים". את המחזמר יביים משה קפטן המוערך ועל כתיבתו, אמונה נועה לזר קינן.

חלומות של אחרים המחזמר – מה יהיו מחירי הכרטיסים? ואיפה קונים?

ובכן, עדיין לא הצלחנו למצוא את הפרטים העדכניים על מכירת הכרטיסים ולא ברור לנו בשלב זה איזה משרד מוכר את הכרטיסים ומה יהיו המחירים, אנו מבטיחים לבדוק כל הזמן ולעדכן בזמן אמת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות". כרגע, בשלב זה, כל מה שידוע, הוא כי ההצגה הראשונה של חלומות של אחרים תתקיים ב-16 במרץ 2020 בהיכל התרבות קרית גת. נמשיך לעדכן.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק