הופעה שנייה לכוכבי הכלה מאיסטנבול בישראל – מתי יימכרו הכרטיסים?

הופעה שנייה לכוכבי הכלה מאיסטנבול בישראל - מתי יימכרו הכרטיסים?
הופעה שנייה לכוכבי הכלה מאיסטנבול בישראל - מתי יימכרו הכרטיסים?

עדכון טרי (14/2/2019): לאחר שהמעריצים הרבים גמרו את כל הכרטיסים תוך זמן קצר מאז נפתחה מכירת הכרטיסים הרשמית להופעה של שחקני הכלה מאיסטנבול בישראל, היום נפתחה הופעה נוספת שתתקיים ב-7 באפריל 2019. אז מתי תוכלו לרכוש כרטיסים להופעה השנייה? וכמה זה יעלה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

כאמור, תופעת סדרת הטלוויזיה הכלה מאיסטנבול בישראל היא כבר בהחלט עובדה גמורה, ועכשיו, לאחר שכבשה כאן כמעט כל בית בישראל ואף זכתה לפארודיה חביבה בתוכנית "ארץ נהדרת", מגיעה לכאן גם הופעה של כוכבי הסדרה המצליחה בישראל, ובקרוב מאוד.

ההופעה של כוכבי הכלה מאיסטנבול תתקיים כאן ב-6 וב-7 באפריל 2019 בהיכל מנורה בתל אביב. לאחר הביקוש הגדול להופעה הראשונה שתתקיים ב-6 באפריל 2019, נפתחה הופעה נוספת שתתקיים יום למחרת ב-7 באפריל והיא תתקיים גם כן בהיכל מנורה בתל אביב. מכירת הכרטיסים הרשמית להופעה תיפתח ביום ראשון הקרוב בשעה 10:00 בבוקר. עוד פרטים, בהמשך עמוד זה.

הכלה מאיסטנבול: היכרות קצרה עם הסדרה הטורקית המצליחה שהפכה לתופעה

לא ברור מדוע זכתה סדרת הטלוויזיה הטורקית הזו לכזאת הצלחה גדולה בישראל, אך זוהי בהחלט עובדה מוגמרת. הסדרה, המשודרת בערוץ ויוה ברשתות הכבלים השונות, ובמיוחד שתי הדמויות הראשיות שלה סורייה ופארוק, כבשה את הצופים הישראלים וזוכה כאן לנתוני צפייה גבוהים במיוחד, זאת למרות כמות הפרקים הבלתי נגמרת שלה (כ-140 פרקים נכון לעכשיו).

מדובר בטלנבולה המספרת על מוזיקאית וזמרת ליווי טורקייה צעירה מאיסטנבול בשם סורייה (מגולמת ע"י השחקנית אסלי אנבר) המתאהבת באיש עסקים עשיר ומכובד בשם פארוק בוראן (המגולם ע"י השחקן הטורקי בן ה-46 אוזג'אן דניס).

סורייה ופארוק מחליטים לממש את אהבתם ולהינשא, אך משפחתו של פארוק, הנחשבת למשפחה מכובדת מאוד בעיר ובמיוחד אמה של פארוק, אסמה, מסרבת לקבל זאת ועושה כל שביכולתה למנוע את הנישואים לסורייה.

לצד שתי הדמויות הראשיות, מופיעות בסדרה עוד דמויות רבות ומגוונות שגם הן הצליחו לכבוש את הצופים והצופות בישראל וביניהן גם השחקן ברקאי חרדאל המגלם את האח הצעיר במשפחה, שיגיע גם הוא לישראל בקרוב בכדי להשתתף בפרסומת לצד השחקנית והדוגמנית רותם סלע.

אז מה יקרה בהופעה בהיכל מנורה?

ההופעה המדוברת בישראל תציג את הכוכב הראשי של הסדרה, הלוא הוא אוזג'אן דניס המגלם את דמותו של פארוק יחד עם הכוכבת שלצידו אסלי אנבר המשחקת את סורייה, ההופעה תלווה ע"י להקה המונה 20 נגנים.

מה יהיו מחירי הכרטיסים להופעה של כוכבי הכלה מאיסטנבול בישראל?

מחירי הכרטיסים להופעה ינועו בין 299 ש"ח ל-999 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים הרשמית להופעה השנייה של הכלה מאיסטנבול בישראל תיפתח ביום ראשון ה-17 בפברואר 2019 והיא תתבצע באמצעות אתר משרד קופת הכרטיסים "קופת ת"א" בעמוד הבא.

שימו לב: אל תרכשו כרטיסים מאתרי ספסרות או מאתרים אחרים המתחזים לאתרי משרדי כרטיסים. במקרים אלו, הכרטיסים שתקנו, לא יוכרו ע"י חברת ההפקה. אתר "קצת תרבות" מפנה את הגולשים אך ורק לאתרי הכרטיסים הרשמיים והאמינים.

כדי לדעת ולהתעדכן בזמן אמת, המשיכו לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק שלנו בו אנו ממשיכים לעדכן כל התפתחות חדשה בעניין כולל מידע על פתיחת מופעים נוספים, כרטיסים ועוד.

ואיך אייל גולן קשור לסיפור? הסיפור מאחורי הבאת כוכבי הסדרה להופעה בהיכל מנורה

מסתבר שהבאת הכוכבים להופעה כאן בארץ, לוותה בתחרות מצד המפיקים הישראלים כשאחד מהם הוא לא אחר מאשר הזמר אייל גולן שצפה בעצמו בטלנובלה והבין את הפוטנציאל בהבאת הכוכבים לכאן. גולן ומנהלו בני פרץ פתחו במגעים להבאת המופע לישראל אך גילו שהמנהלים של עדן בן זקן ושלומי שבת כבר הקדימו אותם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק