היורשת בית ליסין – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019

היורשת בית ליסין - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019
היורשת בית ליסין - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2019

תיאטרון בית ליסין מעלה את ההצגה היורשת בכיכובה של רבקה מיכאלי. איפה תוכלו לראות את ההצגה? מה מחירי הכרטיסים? ואיך תמצאו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

השחקנית הותיקה והמנוסה רבקה מיכאלי מככבת בהצגה החדשה של תיאטרון בית ליסין "היורשת" שכתבה המחזאית גורן אגמון. בעמוד זה, תוכלו למצוא פרטים נוספים על ההצגה, רשימת משתתפים, לוח ההצגות מעודכן לחודשים הקרובים ומידע נוסף גם על רכישת כרטיסים והנחות.

היורשת בית ליסין לוח הצגות 2019

ההצגה תרוץ בבית החייל בתל אביב במהלך החודשים הקרובים ב-2019. להלן לוח ההצגות של היורשת בהם מוצעים גם כרטיסים מוזלים (הלוח מתעדכן מעת לעת ומומלץ לחזור לכאן מדי פעם ולהתעדכן בתאריכים חדשים):

תל אביב-יפו בית החייל 16 כרטיסים
116 ₪
רכישת כרטיסים
בית החייל 46 כרטיסים
91 – 116 ₪
רכישת כרטיסים
מרכז דוהל 23 כרטיסים
76 ₪
רכישת כרטיסים

היורשת כרטיסים – הנחות וכרטיסים מוזלים

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה היורשת בקופת בית ליסין עומד בקופות התיאטרון על 220 עד 250 ש"ח אך באתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים בהנחה משמעותית ובכמות מוגבלת שיעלו לכם החל מ-91 ש"ח בלבד.

אודות ההצגה היורשת

היורשת היא הצגת דרמה מרגשת ומרתקת שכתבה גורן אגמון שאחראית על הצגות מצליחות מאוד בבית ליסין כמו "בית מרקחת שטרן-בלום", "קפה ערבה", "עלמה ורות" ועוד.

כוכבת ההצגה היא רבקה מיכאלי ולצידה שורה של שחקנים צעירים פחות מוכרים אך מוכשרים. כולם יחד מגלמים משפחה שבעקבות מותה של האם, היחסים בין בני המשפחה מתערערים ונמתחים לגבולות חדשים.

הבן הבכור במשפחה – עופר, מגלה שאימו הותירה אותו ללא כל בצוואתה, ואת כל הונה הורישה לאחותו הצעירה נגה, מבלי להסביר מדוע. עופר מנסה לחקור מדוע אימו התנהגה כך ובתוך כך, הוא מגלה סדרה של סודות ושקרים על חייו לאורך השנים.

אחותו וסבתו (רבקה מיכאלי), מסרבות לשתף פעולה עם עופר והמתח ביחסים בין בני המשפחה מתגבר ומגיע עד כמעט אלימות. רק בסוף ההצגה מגלה נגה מדוע אמם נישלה אותו מהירושה ומציגה מה היה קורה בתסריט שונה.

יחד עם מיכאלי המגלמת את הסבתא, אמה של המנוחה, משתתפים השחקנים מאי קשת, יניב לוי, אלירן הרוש, תום חגי ונועה בירון. על הבימוי אחראי אלון אופיר ועל המוסיקה שמוליק נויפלד.

היורשת ביקורת

ההצגה זכתה לביקורות טובות באופן כללי במדורי התרבות בישראל. משחקה של רבקה מיכאלי צויין לשבח וגם משחקם של השחקנים הצעירים מאי קשת, יניב לוי, אלירן הרוש ונועה בירון. בביקורות מסויימות, נמתחה ביקורת על רצף הזמן הלא ברור כל כך בהצגה וכן על חלקים לא מספיק ברורים בעלילה אך לעומת זאת, בסיכום הכללי, מרבית הביקורות ציינו לטובה את הכתיבה המצויינת של אגמון וסיכמו כי מדובר במחזה נוקב, מעניין, מצחיק וכואב.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו הזוג המוזר הגרסה הנשית, השקר, מיקה שלי, סימני דרך, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, זרים מושלמים, אנשים, מקומות ודברים, אורסטיאה, סוס אחד נכנס לבר, פרידה, רודף העפיפונים, עושה כרצונו, מרי פופינס, מאחורי הגדר, המלך ליר, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק