החיים הם קברט הקאמרי – כרטיסים ב-105 ש"ח במקום 350 ש"ח!

החיים הם קברט הקאמרי - כרטיסים ב-105 ש"ח במקום 350 ש"ח!
החיים הם קברט הקאמרי - כרטיסים ב-105 ש"ח במקום 350 ש"ח! צילום: גבריאל בהרליה

דנה פרידר, איציק כהן, גל פופולר ועוד כוכבים רבים ישתתפו במופע החדש והמדובר של הקאמרי "החיים הם קברט" שמביא את כל השירים הידועים ממיטב מחזות הזמר הידועים. אז כמה יעלו לכם הכרטיסים? איפה קונים? ואיך תמצאו כרטיסים ב-105 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון הקאמרי מעלה את ההפקה המצליחה והמעניינת שתציג במופע אחד את כל הקלאסיקות של מופעי הקברט ומחזות הזמר הידועים והמפורסמים ביותר בכל הזמנים. המופע, שייקרא "החיים הם קברט" כבר הספיק לעלות במהלך 2022 ולזכות בהצלחה רבה. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הזמנת כרטיסים, לוח הצגות עדכני וגם מידע על הנחות מיוחדות וכרטיסים מוזלים למופע.

לוח הופעות של המופע החיים הם קברט הקאמרי

המחזמר יחל לרוץ באולם החדש 1 בתיאטרון הקאמרי וירוץ לאורך כל החודשים שלאחר מכן. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע לחודשים הקרובים:

החיים הם קברט כרטיסים מוזלים והנחות

מחיר הכרטיסים הרשמי למחזמר "החיים הם קברט" של הקאמרי עומד כעת על 355 ש"ח, אך ניתן לרכוש כרטיסים בהנחה ב-105 ש"ח בלבד באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת אז כדאי לשריין כרטיסים מהר.

ההצגה החדשה של הקאמרי החיים הם קברט, יביא לבמה כמה מכוכבי התיאטרון ומחזות הזמר הגדולים בישראל ויכלול את דנה פרידר וגל פופולר (שהשתתפו גם במחזמר המצליח שיגעון המוזיקה), את איציק כהן (שמשתתף במחזמר סאלח שבתי ובהצגה עד קצה הקשת), עופרי ביטרמן (הכוכב של המחזמר צ'פלין), וגם רויטל זלצמן, נוי הלפרין, ירדן ניקפהמה ומשתתפים נוספים.

במופע החדש, תוכלו לשמוע ביצועים צבעוניים למיטב הקלאסיקות של מחזות הזמר הידועים ביותר כגון "כנר על הגג", "סיפור הפרברים", "סלאח שבתי", "קזבלן", "פשוט לאהוב", "שיער" ועוד. על ההפקה המוזיקלית של המופע אחראי אוהד בן אבי, ועל הבימוי והכוריאוגרפיה הופקד הבמאי עוז מורג.

הרשימה המלאה של כל המשתתפים והשחקנים במופע

אלו הם כל המשתתפים והעוסקים במלאכה במופע החדש:

בימוי וכוריאוגרפיה: עוז מורג
דרמטורגיה וייעוץ אמנותי: אורי אוריין 
ניהול מוזיקלי: אוהד בן אבי 
תפאורה: אדם קלר 
תלבושות: אורנה סמורגונסקי תאורה: אורי מורג
משתתפים: איציק כהן, גל פופולר, דנה פרידר, עופרי ביטרמן, רויטל זלצמן, נוי הלפרין וירדן ניקפהמה.

החיים הם קברט ביקורות

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה החיים הם קברט מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק