הזוג המוזר הגרסה הנשית כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

הזוג המוזר הגרסה הנשית כרטיסים, הנחות ולוח הצגות
הזוג המוזר הגרסה הנשית כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

ההצגה הזוג המוזר הגרסה הנשית בכיכובן של מגי אזרזר וטלי אורן ממשיך לרוץ תיאטרון בית ליסין בהצלחה. איפה תוכלו לראות את ההצגה ומתי? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה תוכלו למצוא כרטיסים מוזלים להצגה? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

תיאטרון בית ליסין ממשיך לרוץ עם ההצגה החדשה שלו "הזוג המוזר – הגרסה הנשית" שהחלה להציג בפברואר השנה ובה מככבות השחקניות המצליחות טלי אורן ומגי אזרזר. מדובר בגרסה עדכנית ונשית למחזה המוכר "הזוג המוזר" של ניל סיימון שיצר סיימון בעצמו. על הגרסה העברית אחראים שלמה מושקוביץ' שתירגם ורוני פינקוביץ' שביים את ההצגה.

בעמוד זה, תוכלו למצוא את לוח ההצגות המעודכן של הזוג המוזר הגרסה הנשית בחודשים הקרובים ומידע נוסף על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ועוד.

הזוג המוזר הגרסה הנשית לוח הצגות 2019

ההצגה הזוג המוזר הגרסה הנשית תציג בבית החייל בתל אביב במהלך החודשים הקרובים ב-2019. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה בחודשים הקרובים:

תל אביב-יפו בית החייל 9 כרטיסים
75 ₪
רכישת כרטיסים
בית החייל 19 כרטיסים
75 ₪
רכישת כרטיסים
בית החייל 24 כרטיסים
125 ₪
רכישת כרטיסים

הצגה הזוג המוזר הגרסה הנשית כרטיסים והנחות

המחיר הרשמי לכרטיסים לזוג המוזר הגרסה הנשית בקופת בית ליסין עומד על 200 ש"ח אך כפי שאתם רואים בלוח ההופעות, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים בהנחה שיעלו לכם החל מ-75 ש"ח בלבד. את הכרטיסים האלו אפשר למצוא באתר הבא.

אודות ההצגה

הגרסה העברית של ההצגה "הזוג המוזר הגרסה הנשית" שרצה בימים אלו בבית ליסין היא למעשה עיבוד של המחזאי עטור הפרסים ניל סיימון למחזה המקורי "הזוג המוזר" (הגרסה הגברית) אותו כתב ב-1965. את הגרסה הנשית כתב סיימון ב-1985.

סיימון ידוע בזכות הקומדיות המצליחות ושוברות הקופות שלו כמו "אבודים", "טירונות ביונקרס" ועוד קומדיות רבות. גם "הזוג המוזר" המקורי זכה להצלחה עצומה בקופות ובקרב המבקרים ועליו זכה גם בפרס הטוני היוקרתי. עלילת גרסה הנשית שכתב סיימון 20 שנה לאחר הגרסה המקורית, שונתה לגמרי אך ברור שהוא ניסה להמשיך את קו ההצלחה של הגרסה המקורית.

את הגרסה הזאת העלה בית ליסין בעזרת הבימוי של רוני פינקוביץ' שיצר גרסה משעשעת ומוצלחת במיוחד שכבשה את הקהל הישראלי ואת המבקרים המובילים. עם שחקנים אנרגטיים ומוכשרים כשבראשם שתי שחקניות מהשורה הראשונה – טלי אורן ומגי אזרזר (שמשחקת גם בהצגה החדשה של בית ליסין אנשים, מקומות ודברים).

עלילת ההצגה מתארת זוגיות כפויה בין שתי נשים. האחת, פלורנס (טלי אורן), עקרת בית חולת ניקיון שעוזבת את בעלה ועוברת לגור בדירתה של חברתה הגרושה אוליב (מגי אזרזר). החיכוך וההתנגשות בין שתי סוגי החברות, מביא את השתיים למצבים בלתי אפשריים שמתורגמים לסיטואציות קומיות פרועות ומטורפות.

יחד עם אזרזר ואורן משתתפים בהצגה גם השחקנים יותם קושניר, לירון בן ששון, נעמה אמית, לורין מוסרי וניר שטראוס שמגלמים דמויות משנה מוזרות ומצחיקות שהופכות את ההצגה לקומדיה פרועה ומצחיקה עד דמעות. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחצי.

הזוג המוזר הגרסה הנשית רשימת שחקנים מלאה

רשימת המשתתפים המלאה של ההצגה כוללת את טלי אורן, מגי אזרזר, נעמה אמית, לירון בן ששון, לורין מוסרי, יותם קושניר וניר שטראוס. שחקנים מחליפים: יעל טל, עופרי ביטרמן , דלית דוד.

הבמאי הוא כאמור רוני פינקוביץ' ועל המוסיקה אחראי רן בגנו שכתב גם לאחרונה את המוסיקה להצגה התקווה בהבימה. את התרגום העברי ערך שלמה מוסקוביץ ועל התפאורה אחראים אלונה וינשטיין ורות מילר. עוד תפקידים: אורן דר על התלבושות, עדי שימרוני על התאורה ועומר זימרי על התנועה.

הזוג המוזר הגרסה הנשית ביקורת – מה חשבו המבקרים על ההצגה?

ניתן לומר בצורה די ברורה, כי ההצגה של פינקוביץ' זכתה לשבחים רבים במגזינים המובילים וקיבלה ציונים מעולים בכל הפרמטרים. בין אם מדובר בבימוי המוקפד של פינקוביץ', דרך ההפקה עצמה וכמובן על המשחק המעולה והיוצא מן הכלל של שתי הכוכבות הראשיות מגי אזרזר וטלי אורן.

אתר "קצת תרבות" ממשיך להציג לכם מידע על ההצגות הטובות והפופולריות בארץ. אתם מוזמנים לקרוא באתר על הצגות מומלצות נוספות כמו השקר, מיקה שלי, סימני דרך, קח את אבא שלך ולך לעזאזל, זרים מושלמים, אנשים, מקומות ודברים, אורסטיאה, פרידהסוס אחד נכנס לבר, רודף העפיפונים, עושה כרצונו, מרי פופינס, מאחורי הגדר, המלך ליר, לילה אחד באפריל, לוליטה ז'אן ד'ארק ועוד.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק