ההצגה קב"ן הבימה – כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח!

ההצגה קב"ן הבימה - כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח!
ההצגה קב"ן הבימה - כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח במקום 220 ש"ח!

תיאטרון הבימה מעלה את ההצגה החדשה "קבן" בכיכובה של ריקי בליך. מתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המחזאי והבימאי נבו זיו מביא לתיאטרון הבימה את הטראומה של מבצע צוק איתן בהצגה החדשה "קבן" שביימה דפנה זילברג. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה וההצגה זוכה להתעניינות מרובה בקרב הקהל הרב. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על רכישת הכרטיסים, רשימת השחקנים, לוח הצגות עדכני וגם פרטים על כרטיסים בהנחה ב-81 ש"ח בלבד!

לרכישת כרטיסים בהנחה להצגה קב"ן באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה קב"ן, מביאה לבמה את עולמם של פגועי הנפש הצבאיים בהשראת סיפורים אמיתיים ממבצע צוק איתן בעזה. את ההצגה כתב זיו לאחר שפרסם כתבה אודות הקב"נים בצבא שטיפלו בחיילים רבים ועל ההתמודדות מול הפגועים עם הדילמה התמידית – האם להחזירם לקרב או לא.

עלילת ההצגה תסוב סביב קב"ן שמוצב ביחידה מיוחדת על גבול עזה. הקב"ן מנסה שיטה חדשנית ומיוחדת להחזרת חייל פגוע נפש לקרב כדי לנסות ולהתגבר על הטראומה ממנה הוא סובל. את ההצגה ביימה דפנה זילבר ומככבים בה ריקי בליך ונתי רביץ לצד השחקנים יעקב דניאל, תומר מחלוף, דניאל סבג מיקי פלג-רוטשטיין, נדיר אלדד ומתן שביט.

כרטיסים בהנחה להצגה הקב"ן בתיאטרון הבימה – כך תוכלו לרכוש כרטיסים ב-81 ש"ח בלבד

מחיר הכרטיסים הרשמי להצגה קבן בקופות תיאטרון הבימה עומד על 220 ש"ח, אך באמצעות אתר "בראבו" בעמוד הבא, תוכלו לרכוש כרטיסים מוזלים ב-81 ש"ח בלבד. שימו לב: כמות הכרטיסים מוגבלת.

לוח הצגות 2021

להלן לוח ההצגות של ההצגה לחודשים הקרובים:

שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים המלאה היא יעקב דניאל, תומר מחלוף, דניאל סבג, ריקי בליך, מיקי פלג-רוטשטיין, נתי רביץ, נדיר אלדד ומתן שביט.

קב"ן ביקורות

בקרוב נעדכן עם אוסף ביקורות על ההצגה קב"ן מהעיתונות ומהאתרים המובילים בישראל.

עוד הצגות מהעונה החדשה של תיאטרון הבימה 2021 שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק