ההצגה הגלולה בית ליסין – כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח במקום 250 ש"ח!

ההצגה הגלולה בית ליסין - כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח במקום 250 ש"ח!
ההצגה הגלולה בית ליסין - כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח במקום 250 ש"ח!

תיאטרון בית ליסין מממשיך גם ב-2023 את ההצגה החדשה "הגלולה" בכיכובה של רבקה מיכאלי ובבימויו של רועי שגב. מהו לוח ההצגות המלא של ההצגה? ואיך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח בלבד? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הצגה חדשה ומרעננת חוזרת בימים אלו לתיאטרון בית ליסין. זוהי הקומדיה החדשה של המחזאי רוני סיני "הגלולה" שמחזירה את השחקנית רבקה מיכאלי הוותיקה לקדמת הבמה, ומנסה לבדוק בצורה חיננית, מה קורה כשניתן באמצעות גלולה אחת לחזור להיות צעירים לכמה רגעים. מכירת הכרטיסים להצגה כבר נפתחה ובהמשך עמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל לוח הצגות מלא ומידע על רכישת כרטיסים בהנחה.

ההצגה הגלולה – לוח הצגות 2023

ההצגה "הגלולה" תרוץ במהלך החודשים הקרובים בתיאטרון בית ליסין באולם דיזנגוף 1 בתל אביב. להלן לוח ההצגות המלא והעדכני של ההצגה בחודשים הקרובים של 2023:

הגלולה כרטיסים – איך תוכלו לרכוש כרטיסים בהנחה ב-116 ש"ח בלבד?

המחיר הרשמי של ההצגה בקופות תיאטרון בית ליסין עומד על 250 ש"ח, אך באמצעות האתר הבא, תוכלו למצוא כרטיסים בכמות מוגבלת בהנחה שתציע כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד!

המחזאי רוני סיני, שידוע בזכות לא מעט הצגות שכתב או ביים בשנים האחרונות כמו למשל ההצגה "הרובוטית" של הבימה או "אניהו" של הקאמרי, מעלה קומדיה חדשה וטרייה בתיאטרון בית ליסין. "הגלולה" היא מחזה חדש שכתב סיני וביים רועי שגב ומציגה שאלה מסקנת לקהל ולשחקנים עצמם – האם הייתם מסכימים לקחת גלולה ולחזור להיות צעירים שוב? ובמידה ותסכימו, האם הייתם מסכימים גם אם זה יימשך 20 דקות בלבד? בראיון לחדשות 2, ניסתה מיכאלי לענות בעצמה על השאלה.

"הגלולה" מביאה לבמה סט מעניין של שחקנים הכולל את רבקה מיכאלי, שלמה וישינסקי, מירב פלדמן, אלירן הרוש, יעל טל ועומר עציון. מיכאלי תגלם בהצגה את האשה המבקשת לחזור לימי צעירותה, וישינסקי יגלם את דמותו של המדען שפיתח את הגלולה שתצליח לעשות זאת והשחקנית מירב פלדמן תהיה הדמות הצעירה של מיכאלי לאחר שלקחה את הגלולה.

שחקנים ומשתתפים

כאמור, רשימת השחקנים כוללת את רבקה מיכאלי, שלמה וישינסקי, מירב פלדמן, אלירן הרוש, יעל טל ועומר עציון. את ההצגה כתב רוני סיני וביים רועי שגב. על התפאורה אחראי שי אהרון, על התלבושות אלכס קוכמן, על המוזיקה טל בלכרוביץ', על התאורה דולב ציגל, ועל התנועה שירן לגזיאל.

הגלולה ביקורות

טרם נמצאו ביקורות להצגה "הגלולה" באתרים המובילים ברשת. כשיפורסמו, נסקור אותן כאן.

עוד הצגות מומלצות שכדאי להכיר:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
רינה קודרט
3 years ago

אני לא מצליחה לסמן כיסא במפת האולם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק