הג'יפסי קינגס בישראל עם שלומי שבת ב-2021 – כרטיסים וכל הפרטים!

הג'יפסי קינגס בישראל עם שלומי שבת ב-2021 - כרטיסים וכל הפרטים!
הג'יפסי קינגס בישראל עם שלומי שבת ב-2021 - כרטיסים וכל הפרטים!

שם חדש בהופעות חו"ל 2021: להקת הג'יפסי קינגס בישראל בספטמבר 2021 שתארח כאן את הזמר שלומי שבת בתל אביב, חיפה ועומר. אז כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

להקת ג'יפסי קינגס (Gypsy Kings) הידועה, שכבר הופיעה כאן בעבר מספר פעמים, הייתה אמורה להופיע כאן בשנה שעברה אף עקב הקורונה, נדחתה ההופעה ועתה תגיע לסיבוב הופעות בישראל בספטמבר 2021 ותארח בהופעותיה כאן את שלומי שבת. הלהקה תציג 3 הופעות בישראל – בתל אביב, עומר וחיפה. בהמשך העמוד, תוכלו למצוא את הפרטים על מכירת הכרטיסים, תאריכים, מחירים, הנחות וכל שאר הפרטים החשובים.

ההופעה של הג'יפסי קינגס בישראל מגיעה כשנתיים לאחר שהופיעו כאן בהצלחה גדולה כשאירחו כאן את הזמרת מירי מסיקה. בעקבות ההצלחה, החליטו בלהקה לחזור לכאן שוב כשהפעם הם יארחו את שלומי שבת – שילוב שנראה בהחלט מבטיח. הלהקה תגיע לכאן כשהיא מלווה ב-10 נגנים והיא צפויה לבצע כאן את מיטב להיטיה הגדולים.

להקת ג'יפסי קינגס מחזיקה בקהל נאמן בישראל שעוקב אחר הלהקה מזה שנים. להיטי הלהקה הגדולים, זכו גם בישראל להצלחה עצומה עם השנים – להיטים כמו "ג'ובי ג'ובה" (DJobi, Djoba), "וולארה", "און אמור" ועוד. אך שני הלהיטים הגדולים ביותר של הלהקה בעולם וגם בישראל הם הלהיטים "באמבולאו" והקאבר המפורסם שעשו לשיר המפורסם "הוטל קליפורניה".

הג'יפסי קינגס ושלומי שבת בהופעה 2021 – כרטיסים, תאריכים ומחירים

ההופעות של הג'יפסי קינגס בישראל עם שלומי שבת יתקיימו בחודש ספטמבר 2021. ב-22 בספטמבר יופיעו בהיכל התרבות ת"א, ב-25 בספטמבר הם יגיעו לאמפי עומר ויום למחרת, ב-26 בספטמבר 2021, יופיעו במרכז הקונגרסים בחיפה.

מכירת הכרטיסים להופעה נפתחה הבוקר, כשמחירי הכרטיסים יתחילו ב-200 ש"ח לכרטיסים הזולים ביותר ויגיעו עד ל-450 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר. את הכרטיסים להופעות בהיכל התרבות ת"א ומרכז הקונגרסים בחיפה, ניתן לקנות באתר משרד הכרטיסים "לאן" ולכרטיסים באמפי עומר ניתן לרכוש באתר משרד הכרטיסים "שפע".

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק