הבלט דון קישוט בישראל 2023 עם סולני הרויאל בלט מלונדון – כרטיסים וכל הפרטים!

הבלט דון קישוט בישראל 2023 עם סולני הרויאל בלט מלונדון - כרטיסים וכל הפרטים!
הבלט דון קישוט בישראל 2023 עם סולני הרויאל בלט מלונדון - כרטיסים וכל הפרטים! צילום: Andrej Uspenski

כל הפרטים על הבלט דון קישוט שיגיע לישראל בחודש אוקטובר 2023 בהשתתפות שני הכוכבים סולני הרויאל בלט מלונדון מריאנלה נוניז וואדים מונטגירוב. מתי זה יקרה ואיפה? כמה יעלו כרטיסים? והיכן קונים? הנה כל מה שצריך לדעת.

הבלט המפורסם דון קישוט יגיע לישראל בהשתתפות שני סולני הרויאל בלט מלונדון מריאנלה נוניז וואדים מונטגירוב ויציג הופעות בחודש אוקטובר 2023 במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הפקת הבלט החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

מדובר בהפקה בימתית חדשה ומושקעת של הבלט המפורסם עם המוזיקה הידועה של לודוויג מינקוס וכוריאוגרפיה שכתבה הכוריאוגרפית יוליה לוין בהשראתו של מריוס פטיפה.

הבלט דון קישוט בישראל – לוח הופעות 2023

הבלט דון קישוט יציג כאן מספר הופעות שיתקיימו שמשכן לאומנויות הבמה בתל אביב במהלך חודש אוקטובר 2023. להלן לוח ההופעות העדכני של הבלט בישראל:

הבלט דון קישוט – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לבלט נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 406 ש"ח לאדם. משך ההופעה הוא כשעתיים כולל הפסקה.

אודות הבלט דון קישוט

דון קישוט (דון קיחוטה – Don Quixote) היא אחת מיצירות הבלט המוכרות והמבוצעות ביותר בכל הזמנים ונמצאת באותה רשימה של יצירות בלט מפורסמות כמו מפצח האגוזים, אדם הברבורים וכד'. את היצירה כתב המלחין היהודי לודוויג מינקוס בשנת 1869 של פי הרומן המפורסם של הסופר הספרדי מיגל דה סרוואנטס.

מינקוס כתב מספר יצירות בלט מצליחות אך דון קישוט היא הידועה ביותר וזכתה ועדיין זוכה למספר גדול של ביצועים של להקות בלט מכל רחבי העולם בעיקר בזכות הפשטות והמלודיות הקליטות של המלחין. הכוריאוגרפיה הידועה מכולן לבלט של דון קישוט היא הכוריאוגרפיה של מריוס פטיפה והיא זו שמבוצעת במרבית הביצועים של הבלט ברחבי העולם.

בהפקה החדשה של דון קישוט שתגיע לישראל באוקטובר 2023 בהשתתפות מריאנלה נוניז וואדים מונטגירוב, תבוצע היצירה בהפקה מלאה בת שלוש מערכות ותציג את הסיפור הידוע על דון קישוט התמהוני, הסובל מהזיות בהשפעת קריאה מופרזת של ספרי אבירים ויוצא למסע הרפתקני בעקבות אהובתו הבדיונית דולצינאה, כשהוא מלווה בנושא כלים סנצ'ו פנצ'ה.

ההפקה תכלול מגוון סגנונות ריקוד, מריקודי אופי בסגנון ספרדי לריקודים קלאסיים. את הכוריאוגרפיה למופע כתבה יוליה לוין בהשראת הכוריאוגרפיה של מריוס פטיפה. על עיצוב התפאורה אחראים בתיה סגל ומיכאל פיק, על עיצוב התלבושות אחראי מרגריטה אלכסנדרוב ועל עיצוב התאורה אורי מורג.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק