האופרטה העטלף בישראל 2024 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות בכל הארץ!

האופרטה העטלף בישראל 2024 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות בכל הארץ!
האופרטה העטלף בישראל 2024 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות בכל הארץ! צילום: אליסה ליין

האופרטה העטלף הידועה של שטראוס חוזרת לישראל במהלך חורף 2024 בהפקת ענק עם מעל 100 משתתפים ותופיע כאן בהרצליה, קרית מוצקין וערים נוספות. מתי תוכלו לראות? ואיפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

לאחר ההצלחה הגדולה מאשתקד, הפקת ענק מושקעת ביותר של האופרטה העטלף תחזור לישראל בתחילת שנת 2024, בחודש ינואר הקרוב, לסדרת קונצרטים בישראל עם מעל 100 משתתפים ועם שורה של כוכבים בינלאומיים מעולם האופרה והבלט העולמי, רקדני בלט מובילים ומקהלת שחר רחובות.

מדובר בהפקה גרנדיוזית של האופרטה הידועה של שטראוס שטרם נראתה בישראל. בעמוד זה ריכזנו לכם את כל המידע על האופרטה הידועה שתרוץ כאן בהרצליה, קרית מוצקין וערים נוספות עם פרטים על רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ומבצעים ולוח הופעות עדכני.

העטלף אופרה – לוח הופעות 2024

ההפקה המושקעת תעלה כאן בישראל החל מה-16 בינואר 2023 ותציג הופעות בהרצליה וקרית מוצקין ואולי ערים נוספות שיתווספו בעתיד. להלן לוח הקונצרטים העדכני של האופרטה העטלף בישראל ב-2023:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 301 כרטיסים
265 - 365
רכישת כרטיסים שעתיים ו-50 דקות
קרית מוצקין היכל התיאטרון קריית מוצקין 220 כרטיסים
276 - 365
רכישת כרטיסים שעתיים ו-50 דקות
ירושלים תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה - אולם שרובר 182 כרטיסים
275 - 365
רכישת כרטיסים שעתיים ו-50 דקות
פתח תקווה היכל התרבות פתח תקווה 265 כרטיסים
265 - 365
רכישת כרטיסים שעתיים ו-50 דקות

כרטיסים לאופרטה העטלף בישראל 2024

מכירת הכרטיסים לכל ההופעות נפתחה ונמצאת בעיצומה כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 276 ל-385 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

משתתפים

כאמור, מעל 100 משתתפים ייקחו חלק באופרטה שתכלול את התזמורת הסימפונית ירושלים, זמרי הקשר הווקאלי וינה-תל אביב עם כוכבים ידועים מבתי האופרה הגדולים בעולם, זוג רקדני בלט ומקהלת שחר רחובות. על הניצוח אחראי דייויד ארונסון מהאופרה הממלכתית של וינה, ועל הבימוי רוזמרי דנציגר.

בין הסולנים והסולניות שיישתתפו:

בתפקיד אלפרד: זמר הטנור הבינלאומי פרנץ גורטלשמיט.
בתפקיד רוזלינדה: זמרת הסופרן הישראלית אפרת אשכנזי.
בתפקיד אדלה: זמרת הסופרן אמילי רושה מהאופרה הקנדית.
בתפקיד אייזנשטיין: זמר הטנור האוסטרי מרטין מיירינגר.
בתפקיד פאלקה: זמר הבריטון הבריטי מארק נתן.
בתפקיד פרנק: זמר הבריטון הבריטי קיראן ריינר
בתפקיד ד"ר בלינד: זמר הטנור ריצ'רד רוברטס מבית האופרה הלאומית האנגלית, ENO לונדון.
בתפקיד הנסיך אורלובסקי: זמרת המצו-סופרן מגרמניה כריסטיאנה דקר.
ובתפקיד אידה: זמרת הסופרן הישראלית סיון קרן.

עוד ייקחו חלק בהפקה: שחקנים ילדים מהתיאטרון הקהילתי האנגלי בירושלים –  אביה ברוקס, הלני מוס ואריאלה גילמן, האקרובטית טל אשר, השחקן יואל לנדסהוט ורקדן הסטפס יצחק בן-מאיר.

אודות האופרטה העטלף

האופרטה העטלף נחשבת לאחת מהיצירות הידועות של שטראוס הבן כשעלתה לראשונה עוד ב-1874 בוינה שבאוסטריה כשהיא מתארת בעליזות ובקלילות את האווירה התוססת של העיר וינה באותם הימים. למרות תגובות פושרות בהופעת הבכורה, עם השנים הפכה היצירה לפופולרית ביותר ובעשורים האחרונים היא זכתה לביצועים רבים בכל רחבי העולם, כולל גם בישראל.

הגרסה העכשווית של האופרטה שתגיע לישראל בחורף 2024, תשלב בתוכה גם את המוזיקה הידועה של יוהאן שטראוס וגם ביצועי מחול ובלט בביצועם של כוכבים בעלי שם עולמי. המופע יציג גרסה חדשה ומודרנית לאופרטה הקלאסית של יוהאן שטראוס עם בימוי אקסטרווגנטי וצבעוני של רוזמרי דנציגר המשלב בהרמוניה שירה אופראית, בלט, קטעי משחק קומיים ומופעי וירטואוזיות.

העלילה מתרחשת באווירה העליזה והקלילה של וינה בתקופת הנסיך אורלובסקי, כששיאה בנשף מפואר. זהו מופע דינמי, מלא הומור ובידור קליל תוך שמירה על עלילת הטעות והזהויות של האופרטה המקורית וסוף טוב.

הנחות ומבצעים

בשלב זה, המחירים הנ"ל הם המחיר הזול ביותר שמצאנו עד כה. נמשיך לחפש ולעדכן בכל מידע חדש על מבצעים, הנחות, הטבות, 1+1 וכו'..

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק