סלומה אופרה – הנחות, כרטיסים ולוח הופעות 2019

האופרה סלומה – רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2019
האופרה סלומה בביצוע בית האופרה ההולנדי

האופרה הישראלית תעלה בתחילת שנת 2019 את האופרה הידועה "סלומה" של ריכרד שטראוס בהפקה חדשה ומיוחדת בבימויו של השחקן המוערך איתי טיראן. מי ישתתף? מהם תאריכי ההופעות וכמה יעלו הכרטיסים? בכתבה הבאה.

העונה החדשה של האופרה הישראלית ל-2019 מביאה איתה הפעם הרבה הפקות חדשות ומפתיעות. אחת מהן היא האופרה המקסימה של ריכרד שטראוס "סלומה", לפי מחזה מאת אוסקר ווילד ובתרגום לגרמנית מאת הדוויג לכמאן. את האופרה שתציג בישראל במהלך חודש ינואר 2019, יביים השחקן איתי טיראן וינצח דן אטינגר.

לרכישת כרטיסים מוזלים לאופרה סלומה באמצעות קנייה מהירה ומאובטחת לחצו כאן

האופרה סלומה נחשבת לאחת האופרות המפורסמות בעולם וליצירת מופת אופראית. קטעים רבים מהאופרה הפכו לקלאסיקות ידועות והיא מבוצעת באופן תדיר ע"י בתי האופרה הידועים והמובילים ביותר בעולם. הקטע המזוהה והמוכר ביותר של האופרה הוא ריקוד שבעת הצעיפים הידוע.

על האופרה

המחזה סלומה נכתב בסוף המאה ה-19 ע"י אוסקר ווילד שכתב אותו במקור בצרפתית. שטראוס צפה במחזה שתורגם לגרמנית ע"י לכמאן, והחליט מיד להלחין את המחזה ולהפוך אותו לאופרה. עלילת המחזה בקצרה מספרת על סלומה – הלוא היא שלומית, בתו של המלך הורדוס (נכדתו של הורדוס המפורסם), המסתבכת בתככי המלוכה ובסיפור אהבה בו מעורבים מפקד השומרים נרבוט והנביא יוחנן (המטביל) שמנבא כי ישו עומד להגיע ומאשים את המלכה הרודיאס, אשתו של המלך הורדוס, בהפקרות.

באחד מרגע השיא של האופרה, המלך הורדוס מבקש מסלומה לרקוד בפניו את ריקוד שבעת הצעיפים ובתמורה הוא מוכן להעניק לה כל מה שתחפוץ. סלומה מצידה מבקשת בתמורה את ראשו של יוחנן המטביל. הורדוס נעתר לבקשתה ומוציא להורג את יוחנן ולאחר מכן גם את סלומה בעצמה כאשר הוא מבין שבקשתה לא הייתה תמימה.

המשתתפים בתפקידים הראשיים בסלומה הם אליזבט סטריד ומירב ברנע בתפקידה של סלומה, דניאל סומגי וסבסטיאן הולצ'ק בתפקיד יוחנן, כריס מריט והיוברט פרנסיס בתפקיד הורדוס, עדנה פרוחניק ויהודית זמיר בתפקיד הרודיאס ורוברט מקפירסון בתפקיד נרבוט. במנצח על האופרה יהיה כאמור דן אטינגר והבימאי – איתי טיראן. התזמורת שתלווה את האופרה תהיה התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון.

סלומה – כרטיסים מוזלים ולוח הופעות 2019

האופרה סלומה תוצג בבית האופרה הישראלית בתל אביב בין התאריכים 9-24 בינואר 2019. מכירת הכרטיסים נפתחה וגולשי אתר "קצת תרבות" יכולים אף ליהנות מכרטיסים מוזלים לאופרה באמצעות האתר הבא.

מיקום תאריכים מחיר כרטיסים כרטיסים
האופרה סלומה בית האופרה ת"א 8-24 בינואר 2019 החל מ-126 ש"ח רכישת כרטיסים

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק