האופרה מלכת שבא מגיעה לישראל היישר מהונגריה – כמה יעלו כרטיסים?

האופרה מלכת שבא מגיעה לישראל היישר מהונגריה - כמה יעלו כרטיסים?
האופרה מלכת שבא מגיעה לישראל היישר מהונגריה - כמה יעלו כרטיסים?. צילום: Nagy Attila

האופרה "מלכת שבא" של המלחין היהודי קרל גולדמרק תגיע לישראל בספטמבר 2019 בהפקת ענק מושקעת של בית האופרה הממלכתי של הונגריה עם כ-170 משתתפים על הבמה. מחיר הכרטיסים: החל מ-175 ש"ח. אתר "קצת תרבות" כרגיל, עם כל הפרטים.

בחודש ספטמבר 2019 הקרוב, יגיע לישראל בפעם הראשונה בית האופרה הממלכתי של הונגריה ויבצע כאן בהפקת ענק את האופרה מלכת שבא המופתית של המלחין ההונגרי יהודי קרל גולדמרק, בביצוע של כ-170 משתתפים על הבמה. הקונצרט יתקיים ב-10 בספטמבר במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב.

האופרה מלכת שבא עלתה לראשונה בסטייט אופרה בוינה ב-1875 והפכה מהר מאוד ליצירה המוכרת והמפורסמת ביותר של קרל גולדמרק, והיא מבוצעת באופן תדיר בבתי אופרה רבים ומובילים ברחבי העולם. גולדמרק החל לכתוב את האופרה כבר ב-1863 אך רק כעשר שנים לאחר מכן הצליח לסיים אותה במתכונת בה היא מוכרת כיום.

העלילה שמאחורי האופרה מלכת שבא, מבוססת על הליברית של סלומון הרמן מושנטל ומציגה את סיפורה של הדמות התנ"כית הידועה מלכת שבא אך לא נצמדת לעלילה אמיתית מהתנ"ך. העלילה מתארת סיפור אהבה משולש בין מלכת שבא, אסד (השגריר בחצרו של המלך שלמה) ושולמית, ארוסתו של אסד.

מלכת שבא אופרה
מלכת שבא. צילום: Nagy Attila

גולדמרק הפך למלחין מוערך מאוד בזכות מלכת שבא שכתב והיה לחברו וידידו האישי של המלחין הגרמני המפורסם יוהנס ברהמס. מדובר באופרה עוצמתית ומרגשת המציגה צלילים חזקים ודומיננטים והיא למעשה מסמלת את התקופה הפוסט רומנטית במיטבה בה פעלו מלחינים ידועים נוספים כגון בארטוק, סטריווינסקי ואחרים.

מלכת שבא האופרה 2019 – מהם מחירי הכרטיסים ואיפה קונים?

האופרה תועלה כאן ב-12 בספטמבר 2019 ע"י בית האופרה הממלכתי של הונגריה שנוסד עוד ב-1884 ויגיע לכאן בפעם הראשונה בהיסטוריה. מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באתר הבא כשמחירי הכרטיסים נעים בין 175 ל-385 ש"ח בהתאם למיקום הישיבה באולם.

קונצרט זה מצטרף אל שורה ארוכה של מופעי אופרה מעניינים ביותר שיגיעו לכאן בהמשך השנה כמו למשל האופרה סימון בוקנגרה שתעלה כאן ביולי 2019 הקרוב או האופרה אידומנאו של מוצרט.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק