דרים ת'יאטר (Dream Theater) בישראל 2023 – כל מה שרציתם לדעת!

דרים ת'יאטר (Dream Theater) בישראל 2023 - כל מה שרציתם לדעת!
דרים ת'יאטר (Dream Theater) בישראל 2023 - כל מה שרציתם לדעת!

כל הפרטים על ההופעה של להקת Dream Theater בישראל שתתקיים בהאנגר 11 בתל אביב ב-14 בינואר 2023 הקרוב. אז כמה עולים כרטיסים? ואיפה אפשר לקנות? בכתבה שלפניכם.

לאחר הופעה מוצלחת מלפני כשלוש שנים, להקת Dream Theater (דרים ת'יאטר) המצליחה, תגיע שוב להופעה בישראל. הפעם זה יקרה במועדון האנגר 11 בתל אביב ב-14 בינואר 2023 בשעה 22:00 בלילה.

כרטיסים להופעה של Dream Theater בישראל 2023

מכירת הכרטיסים נפתחה ונמצאת בעיצומה. ניתן לרכוש את הכרטיסים אונליין באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 359 ש"ח ל-599 ש"ח.

ההופעה החדשה של דרים ת'יאטר בישראל תתקיים במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי חדש בשם "Top of the World Tour" שמגיע לאחר הפסקה ארוכה של כשנתיים בהן הלהקה לא הופיעה בכלל. ללהקה קהל מעריצים גדול ונאמן בישראל שבוודאי ישמח לשמוע את הבשורות האלו על הגעתה של הלהקה גם לישראל.

להקת דרים תי'אטר נחשבת לאחת מסמלי מוזיקת הפרוגרסיב רוק והשפיעה רבות על התחום. היא שאבה את שורשיה המוסיקליים מהרכבים כמו Rush והרכבי פרוגרסיב נוספים משנות ה-70 וה-80 והפכה לאחד השחקנים הבולטים ביותר בתחום. הנגנים בלהקה נחשבים לנגנים מעולים ווירטואוזיים ומהווים מקור השראה לנגנים רבים מכל העולם.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק