דניס לויד בישראל 2020 – כרטיסים, מחירים, הנחות וכל הפרטים!

דניס לויד בישראל 2020 היכל מנורה מבטחים כרטיסים
דניס לויד בישראל 2020 - כרטיסים, מחירים, הנחות וכל הפרטים!

לא הרבה מכירים אותו בשמו הישראלי האמיתי, אבל הזמר המצליח דניס לויד (Dennis Lloyd) יגיע ל-2 הופעות בישראל בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב בחודש יולי 2020. הכרטיסים למופע הראשון כבר אזלו. מתי תיפתח מכירת הכרטיסים למופע השני? אתר "קצת תרבות" מביא לכם את כל הפרטים.

עדכון אחרון: 19/12/2019

הזמר המצליח דניס לויד – ישראלי בשם ניר תיבור, שהפך לאחד הזמרים המצליחים ביותר ברשת המוזיקה ספוטיפיי, יגיע ל-2 הופעות בישראל שיתקיימו ב-2 וב-4 ביולי 2020 בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. עמוד מכירת כרטיסים כבר נפתח והמכירה למופע הראשון הסתיימה. מכירת הכרטיסים למופע השני תיפתח ביום ראשון הקרוב (22/12) בשעה 15:00.


את ניר תיבור לא הרבה מכירים בישראל. הזמר הצעיר בן ה-26 העונה לשם הבמה דניס לויד (Dennis Lloyd) לא הצליח להגיע אל הקהל באמצעות תחנות הרדיו והטלוויזיה, אך בזכות הצלחתו האדירה וכמות ההשמעות העצומה לה זכה ביוטיוב ובספוטיפיי, הצליח לויד להפוך לאמן מוכר ובינלאומי וכיום הוא מחזיק בקריירה עמוסה ברחבי העולם ומסמל יותר מכל אחד אחר את העידן החדש בתעשיית המוסיקה העולמית.

לויד הוציא כמה סינגלים שזכו להצלחה עצומה ברשת ולמעשה הוא מחזיק בשיא צפיות ביוטיוב לשיר ישראלי כשהשיר שלו "Nevermind" עבר את ה-200 מיליון צפיות ביוטיוב. השיר הצליח גם לעבור את רף 500 מיליון האזנות בספוטיפיי ואפילו נכנס לרשימת 100 האמנים המשפיעים ביותר ברשת המוזיקה הפופולרית.

לויד כבר הופיע במדינות רבות ברחבי העולם וההופעות שלו ידועות בהופעות סולד אאוט בכמה דקות. לויד גם הופיע בישראל בעבר ומחזיק בקהל מעריצים רב שממלא את האולמות בכמה דקות בלבד (בדומה לעומר אדם) עתה, יגיע לויד להופעה חגיגית וגדולה במיוחד שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב ב-2 וב-4 ביולי 2020.

דניס לויד כרטיסים – כמה יעלו הכרטיסים להופעה של דניס לויד בהיכל מנורה מבטחים?

כאמור, דף מכירת כרטיסים מיוחד נפתח עבור ההופעות בהיכל מנורה בעמוד הבא באתר משרד הכרטיסים "איוונטים" כאשר מחירי הכרטיסים נעים בין 185 ש"ח ל-280 ש"ח. לא ידוע בשלב זה על מבצעים. אנו נמשיך נעדכן כאן בעמוד זה וגם בדף הפייסבוק של אתר "קצת תרבות" בהנחות ובמבצעים. מומלץ להתעדכן מדי עת.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק