דיוויד ברוזה יחגוג את "האישה שאיתי" בהיכל התרבות ת"א באפריל 2020

דייויד ברוזה האישה שאיתי היכל התרבות תל אביב אפריל 2020 כרטיסים הנחות
דיוויד ברוזה יחגוג את "האישה שאיתי" בהיכל התרבות ת"א באפריל 2020

דייויד ברוזה יחגוג את האלבום המצליח ביותר שלו "האישה שאיתי" במופע חגיגי בהיכל התרבות בתל אביב ב-3 באפריל 2020. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

דייויד ברוזה – האיש והגיטרה, יגיע בחודש אפריל 2020 להופעה גדולה וחגיגית שתחגוג את האלבום המצליח ביותר שלו "האישה שאיתי". ההופעה תתקיים בהיכל התרבות ת"א ב-3 באפריל ויתארחו בה גם יוני רכטר ומרינה מקסימיליאן. מכירת הכרטיסים נפתחה והמחירים מתחילים ב-134 ש"ח.

"האישה שאיתי" הוא האלבום המצליח ביותר של ברוזה ואחד המצליחים ביותר במוזיקה הישראלית בכלל. האלבום יצא בשנת 1983 והפל לאחד האלבומים הנמכרים ביותר בכל הזמנים כשהגיע לסטטוס של פלטינה מחומשת (כ-200,000 עותקים). ברוזה כתב את האלבום במהלך מלחמת לבנון השנייה יחד עם יהונתן גפן.

האלבום הפיק להיטים רבים שזכו להצלחה פנומנלית בתחנות הרדיו ובמצעדי הפזמונים. מלבד השיר "הרומבה" שהלחין ברוזה, כל שירי האלבום מבוססים על שירים ספרדיים בתרגומים של יהונתן גפן. בין להיטי האלבום ניתן לציין את "סיגליות", "האישה שאיתי", "כמו שאת", או "נולדת בשבילי". במופע החדש, יבצע ברוזה גם שירים ידועים אחרים שלו כמו "יהיה טוב" "שיר אהבה בדואי" "ברקים ורעמים", "מתחת לשמיים" ועוד להיטים רבים.

זאת לא הפעם הראשונה שברוזה מציג מופע המוקדש לאלבום, בנובמבר האחרון, הופיע ברוזה בהיכל התרבות ת"א במופע דומה שזכה להצלחה גדולה ובעקבותיה, החליט לצאת במופע נוסף שיתקיים כאמור ב-3 באפריל 2020 גם כן בהיכל התרבות ת"א. במופע יתארחו יוני רכטר ומרינה מקסימיליאן וישתתפו גם הנגנים: אייל הלר בגיטרות, גדי סרי בתופים, אלון נדל בבס, אלעד אדר בפסנתר, אמיר פינטו בכלי הקשה וסלעית להב בחליל ואקורדיון.

כרטיסים למופע "האישה שאיתי" של דיוויד ברוזה באפריל 2020

מכירת הכרטיסים למופע כבר נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר "זאפה" כאן. מחיר הכרטיסים ינוע בין 134 לכרטיסים הזולים ביותר ויטפס מעלה עד ל-244 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק